Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

søndag den 1. juli 2012

Ikke særligt opløftende.......


..........at vågne op til et ordentligt regnskyl og se at den tunge regn og blæsten havde rusket godt og grundigt i både pæoner og roser. Heldigvis fik det en ende og nu er solen i færd med at tørre det hele igen -  incl. hængekøjen der blev efterladt ude i den stjerneklare sommernat i den tro det skulle holde tørvejr.

Her svømmer nogle af de nedslåede rosenhovder fra min "Constance Spry" rundt i fuglebadet mens jeg venter på at hængekøjen bliver tør :0)





9 kommentarer:

  1. Kære Dorthe

    Ja, det er til at få pip af. Jeg har en forkærlighed for fyldte boldformede roser og alle min pæoner er også fyldte, så dette vejr er rigtigt ØV. Ja, ved godt det ikke nytter at brokke sig over vejret, MEN JEG ER LIGEGLAD FOR JEG ER SUR PÅ VEJRET!

    SvarSlet
  2. Men smukt ser det ud, med svømmende roser :-)

    SvarSlet
  3. Ja, det er synd med alt dette regnet. Peonene og rosene blir jo helt ødelagt.

    SvarSlet
  4. JA, det var noget af et møgvejr her til morgen som vækkede mig.

    Dejligt at du har et fad til de smukke roser, så de kan glæde lidt endnu :)

    SvarSlet
  5. .....ja vejret er ikke helt sommerligt men måske nogk midsommerligt med byger der går og kommer :0) Hængekøjen er nu tør og allerede optaget af én af ungerne ;0)

    SvarSlet
  6. Ærgerligt når de skønne fyldte blomster sådan må tynges ned af heftig sommerregn. Dagen blev dog tør igen og forhåbentlig er der stadig lidt blomsterknopper i ms. Constance...

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...