Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

mandag den 30. juli 2012

Stokroserne







9 kommentarer:

  1. Kjempe flotte stokkroser. Jeg er spent på om mine kommer igjen og blomstrer til neste år!

    Ønsker deg en flott ny uke! Klem

    SvarSlet
  2. Godmorgen! Hvor er de smukke, specielt den sart lyserøde. :o)

    Jeg går og venter på at en sort skal springe ud, samt en hvid og lyserød med dobbelte blomster, - det sker vel engang...

    Ha' en dejlig dag og lad os håbe solen skinner lidt mere idag :o)

    SvarSlet
  3. Super smukke, Dorthe - de ligner næsten mamelukærmer en smule, mon de er lidt i familie?

    Ha' en dejlig solskinsdag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. .....jo det skulle man tro - ligheden er der i hvertfald :0)

      Slet
  4. Hej Dorthe.Åh! så smukke.Har min første tilgode,men der en stor knup på så jeg glæder mig-det er en helt mørk.Knus Jette

    SvarSlet
  5. JA, de er bare bedårende! Det er indbegrebet af dansk sommer. Jeg har to selvsåede, én ved entredøren og én ved hjørnet af drivhuset. Kæmper, siger eg dig!
    Jeg har også plantet nogle, jeg selv har fremdrevet. De er nogle små pisserælliker.

    Det ku´ jeg måske godt spinde en ende over? .... ;)

    SvarSlet
  6. Tak søde havenisser :0) Stokroser er ganske rigtig inbegrebet af sommeridyl ........og ikke til at undvære :0)

    SvarSlet
  7. Stokroser er bare så skønne, de bliver ikke ringere af at kigge på din linse:-)

    :-) Dorthe

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...