Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

fredag den 13. juli 2012

Alt godt får en ende........


........er det ikke sådan man siger ;0) 

 
Men med det sommer vejr vi har og desværre fortsat får stillet i udsigt så er det måske heller ikke super aktuelt i år.

Den jeg har/havde er 10 år gammel........jeg fik den da jeg blev 30 af mine kære kollegaere - og jeg siger jer den er brugt meget og har ind  imellem hængt ude i vejr og vind - selv om jeg har været god til at tage den ned til natten. Stoffet er bleget af solen efterhånden og også mørnet.

 - et lille hul i stoffet blev pludselig større og nu er det definitivt slut med at dase i denne hængekøje.

Jagten på en  ny må sættes ind så jeg fortsat kan ligge og nyde bla. dette syn  ;0)


13 kommentarer:

  1. Hang du så med rumpen i vandskorpen...!!?? ;o)) God jagt på den næste generation drivekøje :o)

    SvarSlet
  2. Ti hi jeg kunne da også godt lide at vide om du pludselig hang der med rumpen mod græsset :0) Held og lykke med at finde en ny, det burde vel ikke være svært.

    Kh. Anne-Mette

    SvarSlet
  3. Ups - håber ikke at nogen faldt igennem og slog rumpeten.

    SvarSlet
  4. Smörrebröd är jättegott, men man bör nog inte äta för många!!! ;-) Hum hum.
    Det kanske inte just jag skulle skriva, he he. När vi var i Köpenhamn åt jag smörrebröd till frukost, och det var fler än ett, mer säger jag inte! ;-)

    Ha det gott!
    /Ruben

    SvarSlet
  5. Oj, nu blev jag osäker: smörrebröd är väl detsamma som wienerbröd? Alltså de där frasiga och underbart goda (och kaloririka).
    /R

    SvarSlet
    Svar
    1. Smørrebrød = smörgås ;-)

      Slet
    2. nemlig så ;0) Smørrebrød er rugbrød med et hav af pålæg og div. pynt ;0)

      Winerbrøden er kagen Ruben.....og den er også fantastisk ;0)

      Slet
  6. Jeg ser også for mit indre blik, hvordan du hænger der med rumpen i græshøjde :-)
    Held og lykke med at finde en værdig afløser.
    Knus Signe

    SvarSlet
  7. Åhhh nej....når man først har haft en hængekøje, kan man ikke leve uden. God jagt og god weekend.
    Kh Lone

    SvarSlet
  8. 10 år gammel og godt brugt, så har den vist også gjort sit ;-)
    Men helt klart, må du ha' en ny. Det kan familien ikke undvære, når man først har haft en.

    SvarSlet
  9. Skønt billede ... der må vist en ny hængekøje til.
    VH Nina

    SvarSlet
  10. ......de der indre billeder - ALTSÅ *SMILER*

    .......det var ikke min ende selv om den vist nok - eller nærmere uden tvivl - er familiens tungeste ;0)

    Jeg skal nok hurtigt finde en ny.

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...