Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

mandag den 16. juli 2012

Med fare for at gentage mig selv...........




........og miste en masse læsere der syntes at nu må det være nok - er jeg simpelthen nødt til at lave endnu et indlæg med denne gudeskønne buskrose. Det må helt bestemt været årets bedste køb  - so fare.

 Den er simpelthen så smuk og jeg kunne sidde lige så stille og kigge på den i timevis.

Jeg er vist nødt til at købe endnu en så den kan få lidt mere fylde - rosen er selvfølgelig den før omtalte skønne Astrid Lindgren.


Det var bare lige det jeg ville :0)




29 kommentarer:

  1. Jeg husker den også fra haven i LIFE, hvor den stod og var noget så yndig. Måske skulle jeg overveje af føje hende til ønskelisten :-)
    Og skønne roser kan man da ikke få nok af, så bliv du endelig ved med at poste dine skønne billeder - vi labber dem i os :-)
    Knus Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. ....det syntes jeg bestemt du skal overveje Signe.......den ville passe super godt ind hos dig ;0)

      ...... roser er vist kommet for at blive;0)

      Slet
  2. Bare rolig Dorthe, der skal skam mere til at skræmme os væk!! Astrid Lindgren tåler om nogen masser af gentagelser, måske endda så meget at jeg bliver nødt til at få hende ind i min egen have. Det frister altså at kunne gå ud og nyde lidt marcipan... ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var godt ;0) Det syntes jeg da bestemt du skal overveje....den er super smuk og løvet er helt fantastisk glinsende grønt ;0)

      Slet
  3. Ej, hvor skægt, Dorthe - at du lige bringer denne op igen - jeg har netop i går besluttet at i dag skal jeg have hentet Astrid Lindgreen hjem til min have, så den står på tur til planteskolen i dag :)

    Du fortsætter bare ud af samme sti - jeg labber det hele i mig.

    Knus Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. ........håber du havde en rigtig god tur Ulla - der er jo også plantevejr med alt det regn :0)

      Slet
  4. Bedet rundt om havenstuen er da også bare blevet så smukt - katteurt og Astrid Lindgren i skøn forening........kan sagtens forstå at du lige måtte vise det igen - det ville da også være tarveligt at holde al den nydelsen og skønhed for selv, ikk´.
    Bring it on :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. *SMILER'......ja det er svært ikke at dele Helle ;0)

      Slet
  5. Du skal ikke høre et ondt ord herfra :)

    SvarSlet
  6. Men den ÄR ljuvlig. Och ser fantastiskt frisk ut, det gör inte mina rosor i år, grrrr.

    SvarSlet
    Svar
    1. hej og velkommen i min lille regnfulde danske have ........roserne er smukke her i år men står ikke så længe pga al den regn :0)

      Slet
  7. Hvor er din buskrose smuk.
    Den kan man godt tåle at se flere billeder af. Jeg bliver ALDRIG træt af at se billeder af roser.
    Vores jord egner sig ikke til roser, så derfor har vi ikke så mange.
    Jeg nyder der for alle i andres smukke roser.
    Tak for kigget.
    Ha´ en god dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. ærgeligt at de ikke trives hos dig.....måske en god gang kompost og en spadefuld rosenjord ville hjælpe - for de er næsten uundværlige :0)

      Slet
  8. den engelske haveguru Allan Titchmarsch sagde "no garden without roses" og det er bare så sandt. Den er rigtig smuk din busk rose. Er de fleste roser ikke bare så fantastiske. Og så er de jo normalt glade for regn. Ikke styrtregn, blot regn ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. ......han har nok ret den gode Tichmarch..........de er i hvertfald rykket mit hjerte nær efterhånden selv om jeg var lidt rosen forskrækket i starten - trode ikke det var noget jeg kunne finde ud af ;0)

      Regn får de i hvert fald nok af .....også i år :0)

      Slet
  9. Heller ingen klager over smukke billeder af din rose herfra ;)
    Susanne

    SvarSlet
  10. Jeg er helt enig - den er bare overdrevet smuk (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :0) ....og velkommen her i min lille regnfulde have ;0)

      Slet
  11. Hej Dorthe.Smuk-Smuk rose! Er ikke så god til roser,men får lyst til igen at forsøge mig når jeg ser din yndighed.hilsen Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. *SMILER* Jette jeg har på fornemmelsen at Astrid Lindgren ville være den helt perfekte begynder roser.......men pas på har du først haft held med én så må du have en mere ....og en mere ....og......... :0)

      Slet
  12. Smukke billeder - og selvom det er gentagelser, tror jeg der skal mere til at vælte os af pinden ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. *SMILER* det er jeg sørme glad for Karina ;0)

      Slet
  13. Ja - ja bare kom med dem! Det er da også en smuk rose og den står og ser så lækker ud! Kan da godt forstå, at du gerne vil dele en så dejlig oplevelse. Man kan jo høre glæden i dine billeder og ord!!

    SvarSlet
    Svar
    1. *SMILER* - det er simpelthen bare ikke til at lade være ;0)

      Slet
  14. Vi tåler mange gentagelser, når det er skønheder som disse, bare kom med dem igen igen ;o)

    SvarSlet
  15. Helt enig den er da fin, så skyd løs. Hilsen Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. *SMILER* .......det gør jeg så Helle ;0)

      Slet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...