Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

tirsdag den 17. juli 2012

Her vil jeg gerne bo i min ferie......


.........i toppen af dette fantastiske bøgetræ med en udsigt som sædvanligvis kun er fuglene forundt.

Dog skal man lige være klar på at man skal 8 meter ned og 80 meter syd på for at finde toiletter.......så en selskabsblære vil være at foretrække.

Ét er sikkert det skal prøves på et tidspunkt.........desværre er der kun plads til to og med en familie på fem giver det lidt problemer.

Huset hedder Trætophuset og ligger ved Rønde i Kaløvigcenteret se flere skønne billeder her.

14 kommentarer:

  1. Hvor er det flot. Hvis man skal nyde fuglefløjtene, skal familien blive hjemme - 2 personer er vist fint :)

    SvarSlet
    Svar
    1. .....ja ellers bliver det vist lidt trangt ;0)

      Slet
  2. Det er bare så smukt :-D
    Var det i øvrigt ikke det man kunne se blive opført i et Søren Ryge program for længe siden?
    Det ser jo helt fantastisk godt ud, og det ville blive en drøm (mareridt for mit vedkommende, som lider at højdeskræk) at tilbringe en nat deroppe for dig.
    Kunne du ikke arrangere en kærestetur for bare dig og din mand?
    Ha´en forhåbentlig god dag.
    Marianne :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg kunne ikke stå for det Marianne :0)

      Det skulle da ikke undre mig om det har været under Ryges vinger i et program........huset ligger jo ude på Sørens elskede Djursland så det er bestemt meget muligt. Jeg har dog ikke selv set det :0)

      En læretsttur er bestemt en mulighed :0)

      Slet
  3. Det er SÅ fint det Trætophus, helt perfekt til kærestetur. Bortset fra afstanden til toilettet som er noget lang, kunne det være sjovt at prøve.

    Du må igang med at arrangere en lille hyggetur :-)

    Kh. Anne-Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. ......jeg er heldigvis ikke natpisser så jeg tro godt jeg kunne klare en nat igennem i det høje ;0)

      Slet
  4. Ja fint med en kærestetur og selskabsblære, ellers må I gå i god tid :o)
    Har du ikke rare bedsteforældre til børnene, som kan levere en pasning?
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. .....jo meget rare og hjælpsomme bedstemødre så det er bestemt en mulighed ;0)

      Slet
  5. Det kunne være fantastisk at ligge og høre træets knirken, bladenes raslen, vinden suse igennem kviste og grene, en ugle tude i det fjerne - ja, det sætter fatasien i gang hos mig! I gamle dage havde man jo natpotter i fint mønstret porselæn, så ...;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. *SMILER* natpotter - det er rigtigt. Det havde vi hjemme ved min bedstemor når vi var på ferie og dyner så tunge som et ondt år ;0)

      Ja fantastien fejler ikk enoget - det kunne være SÅ hyggeligt :0)

      Slet
  6. Det hisnar i magen av att bara se på din bild och ditt foto. Häftigt bygge!
    Hej från Törnrosa

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...