Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

mandag den 9. juli 2012

Lyserøde nuancer...........


 .........er der mange af - smukke hver for sig og sammen i en sommer rosensymphonie.

Hvem der bare var en solsort.........der tager bad i rosenblade.

På selv den mest triste gråvejrsdag lyser disse skønheder op.

"New Dawn"
årets sidste  "Constance Spry"
"Queen of Sweden"
"Gertrude Jerkyll"
og herunder
Astrid Lindgren




13 kommentarer:

  1. Hvor er de dog smukke.
    Tak for kigget.
    Ha´ en dejlig aften.

    SvarSlet
  2. Verkligen en passande ros har Astrid Lindgren fått uppkallad efter sig! Men alla är vackra och passar så bra tillsammans!

    Ha de gott!
    /Ruben

    SvarSlet
  3. Astrid Lindgren må bestemt være lavet af marcipan... ;o)

    SvarSlet
  4. Nuttet ide, Dorte med at lægge dem i vand!

    SvarSlet
  5. Du må anskaffe dig et gammelt zinkbadekar og fylde det med vand og roser OG så er det dig, der kan bade bland disse skønheder :-)

    SvarSlet
  6. Ser super romantisk ud med lyserøde roser i fuglebadet :-)

    SvarSlet
  7. Hej Dorthe. Det var en smuk rosensymfani.

    SvarSlet
  8. Dejlige roser, men også dit fuglebad er smukt!!

    SvarSlet
  9. Det ser skønt ud! Jeg plejer også at plukke en af alle mine roser og lægger dem i whiskeytønden, det er ren lagkage :P

    SvarSlet
  10. Søde roser.. Rigtige klassikere! :) Det er skønt at kunne plukke af dem og nyde dem helt tæt på. God dag til dig..

    SvarSlet
  11. ....åååhhh ja at være en solsort og bade i rosenbade, ikke dårligt med sådanne yndigheder som flyder rundt i det skønne bad :)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...