Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

mandag den 2. juli 2012

Gertrude og jeg.......




 ........nyder tilværelsen sammen i et brus af pink og ubeskrivelig skøn og  berusende  rosenduft. Vi vil sammen ønske jer en god start på ugen.

17 kommentarer:

  1. Tak og i lige måde... :o)

    SvarSlet
  2. Gertrude gör sig verkligen bra mot den svarta väggen!

    Ha den god vecka själv!
    /Ruben

    SvarSlet
  3. I lige måde.
    Dejlige billeder, jeg kan næsten dufte roserne gennem skærmen:-)

    SvarSlet
  4. Hun er underskøn hende miss Jekyll :-)

    Det bliver helt sikkert en god uge ;-)

    SvarSlet
  5. Hej Dorthe. Neej hvor ser det godt ud med din rose foran udestuen. Det er meget smukt og hvor er den frodig med mange blomster. Jeg læste også lige dit forrige indlæg og jeg håber, Geoff klarer flytningen. Jeg har gjort det samme her. Mine er midlertidigt opmagasineret i krukker, og alligevel er der mange blomster i dem.

    SvarSlet
  6. hej Dorthe. Det er en skøn rose. Har den selv i en krukke på 5 år.
    Tror nok at den snart skal plantes ud i jorden.Nyder duften
    hver gang jeg går forbi den.Også en rigtig uge til dig Jette

    SvarSlet
  7. Hejsa.
    Ja hun er dejlig. Min er godt på vej nu efter at have haft en hård vinter. Men hun er en stærk, gammel dame som glæder mig hvert år. Står ved det ene drivhus, så jeg indsnuser duften daglig.

    SvarSlet
  8. Verkligen en vacker dam du har på besök! Gertrude är en favoritros! Önskar dig en fin sommarvecka tillbaka.

    Kram

    SvarSlet
  9. Gertrude er en dejlig dame, som ser ud til at trives fint hos dig, så I må ha en dejlig uge, I to skønne damer...

    SvarSlet
  10. Gertrude er skøn og velduftende. Det er en af de få, hvor jeg har tre af samme slags.
    Knus
    Lisbeth

    SvarSlet
  11. Ja hun er ganske vidunderlig hende Gertrude og det er bare om at nyde duften. Og en dejlig uge til dig.
    Knus
    Annette

    SvarSlet
  12. Hvor er den dog smuk.
    Lige før man kan mærke duften.
    Tak for kigget.
    Ha´ en god aften.

    SvarSlet
  13. Du og Gertrude - i er et par kønne planter begge 2... ;)

    SvarSlet
  14. Det var velnok pænt af jer to skønne madammer! ;)
    Kunne nu godtforestille mig, at hun dufter fortryllende. (hvorimod man selv hørmer af brændenældevand), nå det var ikke dig jeg mente, men mig selv hi hi. :D

    Jeg skriver også om roser for tiden. Du ved, dem fra klikfingeren-købene i vinters. :)

    SvarSlet
  15. Skønne Gertrude i godt selskab ;-)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...