Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

torsdag den 26. juli 2012

Morgengry



.......i "baghaven"

Så smuk kan det gøres når solen står op. Engen og åen damper så man får indre billeder af en gammel mosekone der brygger som om det var selve livet det gjaldt.  Så smukt at man helt taber mælet og glemmer verden omkring......glemmer at dagen i går sluttede med en gedigen gang migræne og at den varmeste dag i over to år måtte afsluttes alt for tidligt med kolde klude og tæppe over hovedet.

29,2 grader ikke siden juli 2010 hvor termometeret målte 30 grader har det været så varmt.

Hvad jeg tilgengæld ikke glemmer er at nyde livet når jeg kan, gå ud i naturen eller haven når nu alligevel man ikke kan sove længere eller at dette er første dag i denne omgang ferie og at vejrudsigten lover endnu en god sommerdag.


God morgen derude i det ganske danske sommerland.

Simested å kl. 05.35 når solen står op.

16 kommentarer:

  1. Kære Dorthe
    Åh hvor er det smukt, tak fordi du tog billeder. En dejlig dag at vågne tidligt på, synd du måtte gå glip af den dejlige sommeraften, men til gengæld fik du lov at nyde ovenstående.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. ....skøn skøn morgenfrisk sommermorgen ;0)

      Slet
  2. Hvor er det SKØNNE billeder du deler ud her! Tak for en dejlig morgen oplevelse via blog.
    Ønsker dig en skøn dag i solen.
    :-) Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. .....tak og i lige måde.....de morgener vil vi gerne have flere, mange flere af ;0)

      Slet
  3. Jeg kan godt forstå du har nydt morgenen. Det gjorde jeg også her i Nordjylland. Ikke en sky og nu vil jeg gå ud i sommeren igen.
    God ferie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en skøn skøn morgen - men jeg syntes nu vinden har taget lidt til her i midtlylland....det var ikke planen ;0)

      Slet
  4. Det var dog nogle helt fantastiske morgenbilleder du deler, tak for dem :o)
    Håber du får en dejlig lang sommerdag idag :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg bestemt ogs Jette.....so fare so good ;0)

      Slet
  5. Skøn skøn morgenstemning, du har indfanget til os med så smukke billeder ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak....et syn der ikke er til at blive mæt af :0)

      Slet
  6. Hold da op for nolge smukke, smukke billeder - kan forestille mig, at det var endnu mere betagende at være der selv.
    Og øv, med migrænen. Håber den holder sig væk fra nu af, så du kan få lov til at nyde det fantastiske sommevejr.
    Knus Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. ......der var så stille og fredeligt....kun morgen friske biler på vej på arbejde forstyrede desværre ;0)

      det håber jeg bestemt også....for Nu er det sommer - og det skal nydes ;0)

      Slet
  7. Så smukt - jeg får helt åndenød! Håber du har det meget bedre og kan nyde dine skønne solhatte :-)

    SvarSlet
  8. Gud hvor er det SMUKT!
    Og godt fotograferet.

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...