Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

torsdag den 12. juli 2012

New Dawn...........



.......badet i morgensol. Desværre varsler himlen og meteorologerne endnu en våd dag. Men det skal nu ikke tage glæden over hvor stor og frodig denne roser er i år væk...........


8 kommentarer:

  1. Ingen have uden New dawn- det er nu min holdning :-)

    SvarSlet
  2. New Dawn er en fantastisk flott rose!

    Ha en fin dag! Klem

    SvarSlet
  3. Så vackert mot den blå skyn!! Hoppas den förblir blå hela dagen!

    Ha det gott!
    /Ruben

    SvarSlet
  4. Helt fantastiske billeder - der er nu ikke noget som morgenlyset.
    Og roserne - jeg elsker dem.
    Rigtig god dag.
    Hilsen Susan

    SvarSlet
  5. absolut..... en skønhed, og den står på min indkøbsliste ;)

    SvarSlet
  6. Hvor er hun fin, min blev jo klippet helt ned og flyttet, men den er på vej, heldigvis

    SvarSlet
  7. Min 'New Dawn' er også helt vild i år - dejligt :o)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...