Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

tirsdag den 10. juli 2012

Det huer dem ikke........


............denne regnfulde sommer.........Lady Orchid forsøger tappert at åbne de aller sidste knopper i gråvejret  og jeg håber det lykkes inden de rådner op lige som et par af de tidligere knopper gjorde.

Det er næsten ikke til at bære når de langsomt bliver brune fordi de er blevet fyldt med vand.....igen igen.......



7 kommentarer:

  1. Først troede jeg det var en engelsk rose, du har der:)
    Hvor er de smukke de pæoner.

    SvarSlet
  2. De er SÅ smukke... og sikke jeg deler dine tanker. Det er bare så ærgeligt når regnen melder sig i så store mængder. Dét er de slet ikke vilde med.
    Jeg er flittig med saksen - for så kan de stå mange dage i min stue, istedet for 1 dag i haven.
    Fortsat god aften.
    Hilsen Susan

    SvarSlet
  3. Nej du har ret, det er et trist syn, når pæonerne og for den sags skyld roserne ikke kan springe ud på grund af regnen.
    Knus
    Lisbeth

    SvarSlet
  4. Nydelige pioner! Håper virkelig at regnet gir oss en pause, til å nyte!

    Klem Vivi

    SvarSlet
  5. Ja jeg må indrømme at jeg også har nydt en del af dem indenfor i år. Hellere det end at knopperne rådner derude. Smukke er de, jeg håber du er heldig.

    Kh. Anne-Mette

    SvarSlet
  6. Hej Dorthe. Ja regnen er hård ved blomsterne. Mine roser har set bedre ud, de taber bladene alt for hurtigt og jorden bliver helt dækket af friske kronblade, lige til at samle op og smide ud. Det kunne være rigtig dejligt, hvis vi fik en hel uge med solskin!

    SvarSlet
  7. Ja pæonsæsonen blev heller ikke lang her i det nordjyske. Og roserne lider også af alt det vand.
    Vi kan da bare håbe det snart ændrer sig.

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...