Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

lørdag den 7. juli 2012

Tunge efter gårdsdagens regn........





.......valmuerne og linaria hænger lidt med næbbet efter regnen i går eftermiddags. Vejrudsigten lover næsten tørvejr hele dagen i dag så jeg håber de retter sig lidt ud og får tørret de silketynde blade inden de taber dem igen.

Op i mellem de lilla valmuer snor Pallidaen sin lange hals med en knop der snart er lyserød :0)

På Linariaen siddder dråberne som små diamanter et smukt syn her på morgenkvisten selv om billederne ikke blev så skarpe som ønsket.


10 kommentarer:

  1. Hei!
    Så flotte valmuer, og de fortjener ikke å bli bøyd av regn! Her regner deg også i dag, og jeg må nok ut for å støtte dem!

    Ha en flott lørdag! Klem

    SvarSlet
  2. Er det egentlig ikke meget dejligt sådan en morgen? Det er i hvertfald nogle smukke billeder du har taget:)

    SvarSlet
  3. En masse dejlige blomster - og fint også at tage billeder i gråvejr!

    SvarSlet
  4. Valmuerne er nu stadig skønne. Dejlige morgendug billeder :-)

    SvarSlet
  5. Hej Dorthe.Skønne valmuer med regndråber.Min første valmue er lige sprunget ud.
    Det er fra frø jeg har fået af min søster-de er helt mørke og meget
    smukke.Den Linaria må jeg anskaffe-den er da bare for smuk
    Rigtig god weekend til dig.Må til at pakke-skal til jazz-festival
    på Bornholm.Håber vejret er med os.knus Jette

    SvarSlet
  6. Vad fina de är, färgen är härlig. Ha det gott /Marika

    SvarSlet
  7. Mine valmuer hang også med hovedet i går efter regnen, men i dag har de rettet sig op igen, så det gør dine nok også.
    Knus
    Lisbeth

    SvarSlet
  8. Kære Dorte
    Jeg er som sædvanlig bagud med at blogge, har lige tjekket dine indlæg op, og det er dejligt at Linaria Cannon Went trives i din have. Den matcher helt utroligt god til Sara Bernard, den sammenplantning må jeg kopierer :0).
    Knus
    Annette

    SvarSlet
    Svar
    1. søde Annette du kopiere alt det du vil.......det ser i hvertfald smukt ud så det kan kun anbefales :0)Dine Linaria har det godt kan du tro :0)

      Slet
  9. .......ja lidt regn kommer der jo ind i mellem men heldigvis var det for en kort bemærkning og valmuerne knejsede igen om eftermiddagen :0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...