Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

lørdag den 14. juli 2012

Hvor er jeg glad.......


......for min nye udestue. Det er lynhurtigt blevet familiens foretrukne opholdssted og når vejret er så omskifteligt som det er i tiden så er det rart at kunne trække ind og gå i ly for regnbygerne samtidig med at følelsen af at være i haven stadig er til stede.


Således også i aftes hvor to timers dejlig solskin og nærmest rigtig dansk sommervejr hurtigt blev forvandlet til et gedigent regnvejr. Lyset var magisk for solen var lige netop så langt nede i horisonten at de sidste stråler sneg sig ind under de mørke skyer - så selv om det regnede kunne man på afstand ane solnedgangen.

Har på fornemmelsen at dagen i dag også bliver tilbragt i udestuen frem for haven.








20 kommentarer:

  1. *SUK* Hold op hvor ser det hyggeligt ud...

    Kh. Anne-Mette

    SvarSlet
  2. Skønne billeder, som oser af hygge :-)

    Det er altså "sjovt" at se dine billeder nu, hvor jeg har været så heldig at besøge dig- jeg har pludselig en forestilling om, hvor de enkelte billede er taget. Jeg synes det er rigtig dejligt at have det "overblik".

    Håber vejret klarer op, så I kan få nogle timer i haven :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susanne ;0) Det var hyggeligt at du ville ....og overblikket behøver jo ikke være særligt stort på min lille matrikel :0)

      Slet
  3. Det er kjempe koselig å ha en utestue! Der kan vi kose oss selv om det regner!

    Håper du får mange hyggelige stunder i utestua i sommer! Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtig hyggeligt Vivi......og desværre ser det ud til at vi kommer til at sidde derinde rigtig ofte med de vejrudsigter vi har ;0)

      Slet
  4. Flotte billeder du viser af din udestue - oser af hygge.
    Tak for at du kigge ind på min blog, og efterlod "et spor".
    Ønsker dig en god week-end.
    Hanne Bente

    SvarSlet
    Svar
    1. ....tak ;0) Det var da så lidt.....jeg havde lige tid til en dejlig blog rundfart ;0)

      Slet
  5. Dejlige billeder. af din udestue.
    Her har det bare styrtet ned flere gange i formiddag. Hvis det er det samme hos dig, så er det skønt at have sådan en hyggelig havestue at tilbringe dagen i.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
    Svar
    1. .......tak :0) Jeg syntes næsten det styrter ned konstant her....så udestuen er ved at være godt brugt :0)

      Slet
  6. Fra øjenbæ til yndlingsopholdssted. Det er da skønt!. Vi må tage en ny runde til vinter og se, hvad vi så kan få ryddet op i :-)

    Nyd dagen i udestuen
    Birgitte - som sidder og kigger ud på regnen

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps Birgitte.....en helt fantastisk udvikling ;0)

      Det skull eikkke være noget problem at finde endnu en øjenbæ......selv om den nok ikk ebliver i helt sammme kaliber ;0)

      ....her sidder jeg også (stadig) og kigger ud på regnen :0(

      Slet
  7. Det ser bare så hyggeligt ud. Det er så skønt med en udestue, kan godt forså du er glad for den.
    Fantastisk flot himmel du har fanget
    Knus
    Annette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Annette........det er bare super dejligt med sådan et ekstra rum "i" haven ;0)

      Slet
  8. Vackra stämningsfyllda bilder!Så fin form på vasen.
    KRAM från mig!

    SvarSlet
  9. Kan godt forstå du er glad - for hvor er den udestue flot! Det ser så hyggeligt ud - Dejlige billeder!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro det er hyggeligt.....men nu vil jeg sådan set gerne snart have opholdsvejr så jeg kan komme rigtig ud ;0)

      Slet
  10. Når gentagelsen er så smuk så kan det aldrig blive for meget!
    Og den udestue er da simpelthen bare så skøn og hyggelig - jeg ville aldrig opholde mig andre stede, med mindre solen altså skinnede og pelikanen gad at lægge sig!

    kh
    Bettina

    SvarSlet
  11. Det har været en god invistering kan du tro og Pelikanen må bestemt også godt læggger sig ned her ;0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...