Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

søndag den 17. marts 2013

Ude af vinterhiet......


...........ja sådan føltes det faktisk da jeg i dag tog et smut ud til Hjarbæk for at gå på opdagelse i Butik Remme. Jeg har før omtalt denne skønne butik hvor Arne og Hannah har alskens gode sager både nyt og gammelt til hus, have og gane. Fristelserne er store men i dag lagde jeg bånd på mig selv......jeg vil nemlig have en undskyldning for at vende tilbage når foråret kommer...måske efter et par flydelod/glaskuglerne på billedet her under ;0)

Her er lidt stemningsbilleder fra bådhuset hvor krukker og andet fristende havetilbehør holder til.
 










18 kommentarer:

  1. Uha - uha... der var flere ting jeg gerne ville ha' op under neglene!! Nu er det jo ikke lige et sted, vi bare kommer forbi i tide og utide, så jeg må ha' lavet en husker af en slags, til jeg/vi næste gang kommer på de kanter. Fristende ser det godt nok ud... :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. .....og næste gang de kommer på de kanter gør jeg dig gerne selskab og byder på en sommerforfristning i haven ;0)

      Slet
    2. Du bliver taget på ordet... ;)

      Slet
  2. Uh, der er mange fristelser. Godt, at du har en undskyldning for at vende tilbage. Så kan du vel også nå at få sparet lidt op til nogle gode køb ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja.....kunsten er at begrænse sig og gennemskue hvad man vil få brugt for det er svært at modstå alle de skønne ting ;0)

      Slet
  3. Hej Dorthe.Spændende sted,men lidt langt væk for mig.Men der er da godt nok mange ting der gerne måtte komme hjem til mig.god dag Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde Jette. Det er nok godt nok at alle verdens fristende steder ikke lige ligger i baghaven ;0)

      Slet
  4. Uha, den butik ser fantastiskmhuggelig og spændende ud.... Det kunne let blive en dyr udflugt, hvis jeg kom forbi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja man skal ikke lade dankortetn sidde alt for løst den dag det sker ;0).....og dog lidt selvforkælelse skal der jo til ind imellem ;0)

      Slet
  5. Uh-ha det er jo et slaraffenland - hvor skønt for dig at komme ud af vinterhiet:o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja....skønt stede at snuse rudt og vågne op til dåd ;0)

      Slet
  6. Hvis du har lagt bånd på dig selv her, så er du godt nok en meget dygtig pige... :o)
    Det er jo en butik fuld af fristelser og guf - købte du slet ikke noget ;o)

    Ha en go aften...

    SvarSlet
    Svar
    1. *SMILER*....jo jo....det var nok en sandhed med modifikationer - men jeg købte dog ikke alt det jeg blev fristet af ;0) Det blev til nogle krukker....se evt. mit nye indlæg fra i dag - de er super skønne ;o)

      Slet
  7. Tusind tak for de pæne ord og de flotte billeder. Det er altid dejligt at have dig på besøg i butikken, og man bliver helt glad i låget, når man bagefter ser hvad DU får ud af at komme her. Kan fortælle, at vi netop har fået nye skønne haveting hjem, som vi fylder ud i Bådhuset her til påske.
    Så måske kommer du snart igen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen sødeste Hannah......havde slet ikke opdaget din kommentar - men det er da bare så lidt. Hører fra Anne Mette at hun har været på handlen hos jer og gjort nogle gode køb....... jeg håber bestemt snart at jeg kigger forbi igen. Hils Arne og sig tak for hullerne i krukken ;0)

      Slet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...