Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

søndag den 17. marts 2013

Nu er det jul igen......


"....og nu er det jul igen
og julen varer lige til påske......."


Det er altså rigtig meget der tyder på at det i år kommer til at holde stik......at i hvertfald julevejret holder ved. Bare et blik ud i den snedækkede have og pludselig får én lyst til at tænde juletræskæderne igen.......smuk ser det da ud......meeeen!!!!











17 kommentarer:

  1. Ja smukt ser det ud, men heldigvis ved vi at det ikke skal vare 3-4 måneder endnu:-) Men hvis sneen ligger til påske så blever jeg grundigt fornærmet for jeg har taget fri de 3 dage op til for at gøre haven forårsklar!
    Jeg skal lege forår herinde idag hvor mit startskud for såning starter - jubii.

    SvarSlet
  2. Nu vil jeg altså bare have forår og varme, krokus og dage i haven uden vanter. Min ellers veludviklede evne til at se det smukke i sneen er for længst opbrugt for denne gang - det eneste jeg rigttig kan se, er manglen på forår :-/
    Nu må det da snart komme!
    Knus
    Signe

    SvarSlet
  3. Ja, her var vinteren i full gang igjen. Det er den også hos meg. Lite som minner om vår!

    Ønsker deg en fin søndag! Klem

    SvarSlet
  4. Ja, kønt ser det ud, men det var nu bedre med lidt lysegrønt.... Og plus grader

    SvarSlet
  5. Ja, vi bliver nødt til at se det smukke ved det kolde. Og det ER da smukt. Og solen skinner meget af tiden :-)

    SvarSlet
  6. Jeg tror desværre, du har ret i, at julen varer helt til påske i år - men så er det jo dejligt, at påsken falder tidligt i år!

    SvarSlet
  7. Ja, i år varer den til påske, med endnu mere sne i vente, skal det nok komme til at passe! :) Jeg har også gået rundt i skoven disse dage og næsten kommet i julehumør, for det er da ubeskrivelig smukt når både jorden og alle smågrene er pyntet med et tykt lag sne! Men hvor er jeg dog efterhånden utålmodig efter lunt forårsvejr!! :)

    SvarSlet
  8. Det ser mysigt ut - om det hade varit december! Näää, julen får inte vara till påsk, usch! Jag vill ha vår! NU!
    Kram
    Katarina

    SvarSlet
  9. Hej Dorthe.Solen skinner,og det må vi åbenbart stille os tilfreds med.Men smukke billeder du viser,selvom jeg da hellere ville se
    dejlige forårsbilleder.Rigtig god søndag til dig knus Jette

    SvarSlet
  10. Nå så det var din sang for idag - da jeg stod op og kiggede ud, var det - I sne står urt og busk i skjul - der rumlede i hovedet ;o)
    Selv om det er nok så smukt derude, så gider vi ikke mere, det er forår vi vil ha ;o)

    SvarSlet
  11. Du har ret, det ligner mere jul end forår :o) havde det nu været december, så havde jeg elsket sneen og lygterne, meeeen... lige nu ku jeg finde på noget andet jeg ku elske mere :o)

    Ha en go dag...

    SvarSlet
  12. Hvis vi så ikke skal have mere, men det skal vi jo - suk.
    Og påsken er lige om lidt - indendørs hygge bliver det vist til.
    Knus
    Lisbeth

    SvarSlet
  13. Jeg må godt nok sige, jeg har fået nok af sne, kan slet ikke se det smukke i det længere.
    Hvis der er noget jeg trænger til, så er det sol og varme.
    Og HVIS jeg endelig skal sige noget positivt om vejret så er det, at jeg så lige kan nå at få flettet nogle flere kurve (til julemarkedet)inden havesæsonen går i gang.
    Må du ha´en rigtig dejlig søndag.
    Marianne.

    SvarSlet
  14. Hahahahahahahha Dorthe. Der er ikke så meget af grine af for tiden, når det gælder vejret, men da jeg så din overskrift i min blogroll, kom jeg sørme til at le højlydt. Som altid smukke billeder, der vidner om en person der holder af at "hygge op".

    SvarSlet
  15. Enig, smukt ser det ud, men mon da ikke det snart ændrer sig. Solen er ved at få magt nu.
    Ha´ en god søndag.

    SvarSlet
  16. Jamen, billederne er altså bare smukke og sne pynter da gevaldigt, men kunne vi ikke bare have fået den i december i stedet for. SUK....

    SvarSlet
  17. Smukke motiver, du viser, men nu vil vi altså ha' forår og varme, tak :o)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...