Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

lørdag den 30. marts 2013

Klar parat start..........


.........nu skal der prikles chokolade soldater.

Ikke ude ved plantebordet som jeg plejer her sidst i marts -

 ......nej denne gang bliver det inden døre:




 

8 kommentarer:

  1. Hej Dorthe. Rigtig god fornøjelse og rigtig god påske til dig og din familie. Jeg så lige din kirsebærbusk - hold da op hvor er den fantastisk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Birgitte - ja det er skønt at kunne snyde sig til lidt forår indendøre når nu det ikke sker ude i haven ;0)

      Slet
  2. God arbejdslyst, Der er da virkeligt kommet mange planter, i din såbakke. Kan se at i har meget sne endnu, må håbe at det forsvinder snart.
    K.H. Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja spireprocenten må siges at være temlig høj - nu er jeg bare spændt på udkommet når de blomstre næste forår ;0)

      Slet
  3. God fornøjelse med chokoladesoldaterne, de skal nok komme til at stå fint i geled og glæder sig sikkert også til at de kan komme udenfor.... Lidt lige som os andre... ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak....du kan tro de står vagt i gevær og jeg glæder mig til at kunne sige rør ;0)

      Slet
  4. Ak ja, den sne og frost er skyld i, at mange ting ikke er som det plejer i år.
    Men mon ikke dine chokoladesoldater er glade for, at du valgte at være indendørs ;o)

    Ha en go aften...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo det tror jeg bestemt de er - og nu er vindueskarmen forvandlet til en hel hær ;0)

      Slet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...