Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

onsdag den 27. marts 2013

Lidt liv i drivhuset igen.........




 
 
 
  ......og mit plantebord der stille og roligt atter dukker frem af snemasserne.

 


20 kommentarer:

  1. Tak for billederne af de smukke blomster.
    Her er sneen også ved at forsvinde. Solen er heldigvis ved at få magt. Åh hvor jeg glæder mig til at komme i gang i haven igen.
    Ha´ en god dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja heldigvis bliver der mere og mere græs og bar jord synlig for hver dag der går nu......så er det bare spændende at se om der kommer sne i morgen (langfredag) - så vi kan starte forfra ;0)

      Slet
  2. hvor ser det hyggeligt ud:) God Påske Anne Gine

    SvarSlet
  3. Nu har jeg været der, Dorthe. Gennem dine billeder og med Hannah i hånden. Jeg kunne ikke vente. Nu kan jeg ikke vente på posten :) Men jeg kommer altså stadig til en live rundvisning en dag. Der var noget, jeg måtte skære fra....

    Ha' en dejlig påske, kh Anne Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder super godt Anne Mette...... ;0) Du ved du er altid velkommen.....så tager vi den helt store havetur ;0)

      Slet
  4. Dette var virkelig vårlig og flott innlegg! Koselig!

    Ønsker deg en fin påske! Klem

    SvarSlet
  5. Herlige drivhusbilder! God Påske til dere i skjønne Danmark!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde til jer i det høje nord ;0)

      Slet
  6. Hej Dorthe.Dejlige billeder fra dit drivhus......smukke krukker med dejlige blomster der gør os lidt glade,trods kulden.Rigtig god påske til dig knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja vi trænger til lidt blomster nu Jette......og så må det jo bare blive fra drivhuset så længe sne og frost hærger ;0)

      Slet
  7. Ja jeg er jo ikke spor misundelig, på de smukke potter med blondekant! De må på en ønskeliste, må de! De ser fine ud med lilla primula!, Suuk.

    SvarSlet
  8. Åh, hvor er det kønt som du har arrangeret det med primula!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde .....ja bortset fra de søde primula så roder drivhuset gevaldigt - det er ikke til at få gjort noget ved det så længe haven er dækket af sne ;0)

      Slet
  9. Åh, det dufter altså lidt af forår fra dit drivhus ;-)

    SvarSlet
  10. Ihhh hvor ser det dejligt ud....
    Jeg er vild med dine fine lerkrukker - dem med "tungerne" på kanten - de er ikke nemme at finde nogen steder har jeg erfaret.
    Og blomsterne :-) Dejligt med sådan et forårsspark til sanserne.
    Knus og rigtig god påske
    Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susan og i lige måde.....nu trænger vi til forår :0) Krukkerne fåes kun en spytklat fra dig.....en lille smuttur til Hjarbæk og vupti........

      Slet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...