Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

fredag den 22. marts 2013

Jeg er sikker på........


......at der er andre end mig der længes efter at årstiden snart lever op til sit navn!!!!!! Det har været en kold, kold vinter - også for fuglene og det kan bestemt  ikke have været "helt billigt" at varme de små boliger, rundt omkring i haverne op ;0)

4 kommentarer:

  1. Nej det må du nok sige hørte lige en veninde sige at i de 14 år de havde boet i deres hus havde de aldrig brugt så meget brændsel( ved ikke om det var gas eller fjernvarme eller ? ) men de havde faktisk brugt 10 % på det her år ud af de 14 års samlet forbrug. Så ja det koster når vejret ikke vil være med os havefolk.
    Hilsen helle

    SvarSlet
  2. Nej Helle - vintereren har ikke være god for varmeregningen - og fuglene har stadig brug for et foder tilskud derude på brættet......

    SvarSlet
  3. Hej Dorthe.Ja! jeg tror vi er ret mange der har brugt en del brænde i vores ovne i denne lange vinter.og de små fugle bliver da også fodret hver dag.Rigtig god weekend til dig knus Jette

    SvarSlet
  4. Tak og i lige måde Jette....ja der skal nok sankes godt med træ til næste vinter igen hvis den bliver lige så lang :0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...