Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

lørdag den 16. marts 2013

Jeg mangler ord.....


....når nu meteorologerne varsler sne, sne og atter sne.
 
Hmmmm - jeg har den sne jeg behøver lige pt......og kan faktisk godt vente til sidste halvdel af november med igen at se flere snefnug danse rundt i haven - faktisk er det lige nu en glæde at se at det dog trods alt tøer lidt hver dag.
 
Et kig på langtidsprognosen varsler sne og frost i vekslende mængder i den kommende uge - min uforbeholdende mening og følelse lige nu er at:
 
.........DET ER SPILD AF FORÅR !!!!!!
 

 

12 kommentarer:

  1. Ja Dorthe vi er alle ved at gå ud af vores gode skind, og desværre lover de ikke bedre vejr i april, det er uhyggeligt at tænke på. Men vi kan ikke gøre andet end at forsøge at holde ud og holde humøret oppe hos hinanden. Foråret kommer garantet som en eksplosion af grønt, men hvornår??
    Heldigvis har vi bloggene og vi kan se at vi alle er lige fortvivlede over vejrudsigten.
    God dag trods alt Dorthe
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  2. Har det som dig..... men HOLD UD..... Foråret MÅ være lige om hjørnet!

    SvarSlet
  3. Ja - sne har vi fået mere end nok af. Nu VIL vi altså have lunere vejr og forår, tak.
    God weekend.

    SvarSlet
  4. Huff, så trasig! Det er ikke noe gøy med snø nå, som det egentlig skal være vår. Hos meg så snør det også litt i dag, og jeg liker det ikke!

    Ønsker deg en fin lørdag, likevel!

    Klem

    SvarSlet
  5. Jeg kan ikke beskrive hvordan jeg har det i et socialt acceptabelt sprogbrug. Selv længere sydpå har de vinter endnu....Jeg tror lige jeg tager forbi DR en halv times tid og finder et juni afsnit af Haven i Hune, blot min terapi.

    SvarSlet
  6. Virkelig vinter nå! Jeg var en tur i København denne uken og håpet å møte våren... men den var jo slett ikke kommet der! Like mye snø hos dere som her i SørNorge.
    Vi får pusle med frøsådden og vårfornemmelser inne.

    God helg!

    SvarSlet
  7. Ja, og den snestorm de varsler til mandag-tirsdag kan jeg SLET ikke holde ud at tænke på.
    Det er rigtigt ØV :)
    Godt at vi har blomster at finde frem på bloggene, men det rykker altså efter at komme ud i noget forårsvejr - gad vide om selv påsken bliver "spildt" i år...

    Nå, op med humøret til os allesammen :)

    SvarSlet
  8. Hvor har du ret, og jeg tror ikke der er én her der vil modsige dig... men hvad kan vi gøre... vi må i arkiverne og finde forår ;o)

    Ha en go dag...

    SvarSlet
  9. Ja, lige mine ord! Jeg gik også og tænkte i går, hvordan foråret bliver når det kommer. For jeg tror faktisk ikke at vintergækker og erantis klarer at komme igen efter denne sne og kulde, så vi springer garanteret direkte ind i næste afsnit. Øv øv, og jeg elsker bare de små søde forårsbebudere. Mine krokus er heldigvis kun lige oppe, så jeg håber at de ikke tager skade, men dine ser godt nok triste ud :-(

    SvarSlet
  10. At vinteren er vendt tilbage for fulde gardiner er som at få en spand kold vand i hovedet......bestemt ikke noget jeg bryder mig om.....SUK!!!! Mine krokus i bedene titter "heldigvis" også kun lige op af jorden så de skal nok klare sig. Anderledes er det med dem i krukkerne - de har det hårdt med mængden af sne og frost ;0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...