Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

søndag den 3. marts 2013

Forårsstemning i udestuen......



Alt i sol og måne tyder på at det bliver en helt fantastisk søndag....solen stiger langsomt men sikkert op i horisonten og solsortene er forårskåde. Det spirer og gror i mine såbakker og udestuen er forårsklar.
 
I dag vil jeg hente min Pixie ind fra drivhuset så den kan komme ind i den varmere udestue og forhåbentlig snart sende sine ranker afsted og udvikle det mest bedårende blomsterbrus.
 


10 kommentarer:

  1. Ih hvor vi arbejdsramte mennesker glæder os til den første forårsdag i haven med høj sol og dlade fuglestemmer. Men synes nu det blæser noget! Godt med tøj på og så derud ....

    Hvor ser det altså altså dejligt ud i din havestue. Og med Pixie, så bliver det da kun bedre :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er skønt.....vinden hos os er svag så det er helt fantastisk at bevæge sig rundt derude ;0)

      Slet
  2. WoW sikken en skøn udestue du har. Jeg er på arbejde(døgnvagt)og har fri kl 15, så er det også direkte ud i solen i kolonihaven..;)

    God solrig forårs Søndag til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak....jeg er også glad for den kan du tro ;0) Ja, du må lige nyde et par timer derude når du får fri....dety kan kun anbefales ;0)

      Slet
  3. Kjempe koselig utestue! Ønsker deg en kjempe fin søndag!

    Klem Vivi

    SvarSlet
  4. Hvor er det smukt og indbydende. God søndag.
    K.H. Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Annette.......søndagen er bare super skøn med det vejr :0)

      Slet
  5. Ja, det er en dejlig tid! Jeres udestue ser kæmpe hyggelig ud :-)

    SvarSlet
  6. Pixie får fine omgivelser at udfolde sig i.

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...