Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

søndag den 3. marts 2013

Glæden vil ingen end tage.......





........det pipler op alle vegne og solen varmer haven op mens vasketøjet blafre i vinden. Bunken af afklip vokser og haven er snart trimmet og forårsklar. krukkerne står i kø for at få lidt forår puttet i sig og tro mig - det får de lige om lidt.

Ah....det er en fed fornemmelse!!!

11 kommentarer:

  1. Du har så ganske ret, utroligt hvad solens varme kan sætte gang i, både hos os og hos de spirende planter. Rigtig god arbejdslyst, jeg er sikker på vi får lov at se hvilke herligheder du sætter frem... :o)

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn plante du har der. Og hvor er den dog lagt fremme. God arbejdslyst i det skønne forårsvejr.
    VH Nina

    SvarSlet
  3. Er det ikke ufattelig hvor meget solstråler på næsen gør ved energien!!! Her er vi ikke nået i haven, men hentet havegrej hjem og nået en isglat tur i skoven... Men sådan en blå himmel kan jo få en til at trodse selv halsbrækkende glatte skovveje:0)

    Knus fra Katinka

    SvarSlet
  4. Hej Dorthe.Ja! solen gør noget ved os havemennesker.Er også lige kommet ind efter mange timer derude i solen.
    Fik klippet en del visne stauder ned og ordnet lidt i drivhuset........det var bare skønt.
    god dag til dig knus Jette



    SvarSlet
  5. Dejligt, dejligt, dejligt - sådan har jeg det også:o) Hvor er det skønt at kunne komme ud og fornemme det tidlige forår. jeg er sikker på at du fik pyntet forårskrukkerne - det er du så god til.
    Min søndag gik med beskæring af Blåregn, æbletræer og Clematis og så oprydning efter mig selv:o)

    SvarSlet
  6. Det er skønt, som det pibler frem. Og pludselig er vinteren glemt bare fordi man har været et par timer i haven og har røde kinder og ømme muskler :)

    SvarSlet
  7. Ja, i dag har solen varmet os igennem, helt til benet og vores inderste sjæl! Der er utroligt hvad det gør ved humøret! Jeg havde egentlig en aftale med mig selv om at gøre læskuret færdig hvis vejret var godt, men... nope! Med sådan et overbevisende forårsvejr, så gik jeg istedet igang med at rense bede og klippe lidt ned, og plante mine potter forårsløg ud i de to eneste bede der var tøet op!! Det føltes bare så skønt! :)
    Hav en fortsat dejlig søndag!

    SvarSlet
  8. Dejlige "forårsbobler" hos dig - jeg ved lige hvad du mener!

    SvarSlet
  9. Skønt ser det ud, mine påskeklokker er knap nok sprunget ud endnu, så her er jeg da ikke tidligere på den, som vi ofte er på Samsø.

    SvarSlet
  10. Det er bare dejligt at komme i gang i haven. Her er der også blevet klippet stauder ned og mine juleroser står på spring snart.

    SvarSlet
  11. Det er utroligt som vejret har indflydelse på vort humør, det stiger bare sole skinner lidt:-)
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...