Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

søndag den 24. marts 2013

Månen er på vej til fuld.....


.....om nogle dage. Disse billeder tog jeg i går, aller sidst på dagen mens solen var på vej ned og Maria og jeg var et smut i engen for at høste pile- og mirabellegrene til vores påskeæg.
 
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at manden i månen eksisterer.....jeg kan nemlig se ham - kan du ????


5 kommentarer:

  1. Ja han er da helt tydelig :)
    Jeg regner med, at når den har været fuld, så mildnes det og vi slipper for nattefrosten. Lad os håbe det.

    SvarSlet
  2. ....det lyder som et godt sats Lisbeth - det vil jeg også sætte mine penge på :0)

    SvarSlet
  3. Et meget brugt varsel lyder: At omslaget i vejret skal indtræffe INDEN fuldmåne på onsdag, ellers bliver det hængende 14 dage endnu til måneskifte. Jeg har brugt varslet mange år, og det slår sjældent fejl (desværre). Rart at vide, når man er afhængig af det derude.
    Hilsen
    Anne Marie

    SvarSlet
  4. Det var et nyt varsel for mig Anne Marie - der er vist desværre ikke noget tegn i hverken sol og måne på at omslaget når at komme inden fuldmåne denne gang.....så hvis varslet holder stik så må vi ruste os til yderligere 14 dage med vinter brrrrrr :0)

    SvarSlet
  5. Fine billeder af månemanden, ham kender jeg også godt.. Øv til det varsel vil gerne snart videre derude i haven..
    Hilsen Helle

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...