Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

mandag den 11. marts 2013

Skal det være vinter......

 


.....så lad det være vinter!!!!
 
I mere eller mindre nedtrykt sindstilstand gik jeg rundt ude i haven i går og skød hvide pinde efter foråret :0)
 
Jeg måtte lidt sammenbidt konstatere at det eneste det her vejr kan bruges til sådan rent havemæssigt er at fryse isballoner.
 
Så nu er jeg glad igen.....smukke islanterne står nu ude ved trappen og lyser lidt op i tristessen sammen med den skønne "vinter"-sol der trods alt holder sig længere og længere over horisonten.
 

 

17 kommentarer:

  1. Det er da den rette tilgang til vejret! Vi kan jo ikke lave om på det alligevel ;-)

    SvarSlet
  2. Imponerende "vinterenergi", du lægger for dagen. Jeg bruger den taktik at ignorere vinteren i håbet om, at den så går sin vej.

    SvarSlet
  3. Jeg må se at få prøvet det med de isballoner, for de ser så dejlige ud. Jeg er ved at få pip af, at alting er frosset fast.

    SvarSlet
  4. Det er da noe. For fint er det:)

    SvarSlet
  5. Fine islykter og nydelig blomst. Hyggelig å pynte opp litt ute, selv om det fortsatt er kaldt.

    Klem vivi

    SvarSlet
  6. Flotte islygter..:-)

    Personlig tror jeg ikke på forår før vi er i april. Vi ser jo dette ske år efter år og alligevel tror vi at nu er våren her...;-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  7. Det var da godt Dorthe at du hurtigt fik humøret igen - og allerede imorgen siger de at vinden vil lægge sig og vi skulle få +grader - så dine fine lygter lever livet farligt - ihvertfald hvis de står i solen:)

    SvarSlet
  8. They are awesome, we got these in the garden too :) xo

    SvarSlet
  9. Til aften gik jeg og nød at det var lyst næsten til kl. 19, så der er da lidt positivt trods den kolde vind :)
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  10. Hej Dorthe. Det er nogle flotte motiver du viser på billederne. Ja, solen er heldigvis oppe en stor del af dagen, men pyha hvor er jeg træt af kulden!

    SvarSlet
  11. Godt du blev glad igen.
    Gode billeder.
    Fin gammel kulspand du har.
    Ha´ en dejlig aften.

    SvarSlet
  12. De er nu smukke hos dig, med juleroserne som selskab. Der er jo ikke noget at gøre ved det, så du forstår lige at få det bedste ud af situationen. Jeg var løbet tør for balloner.... og jeg nægter at købe flere, basta!

    SvarSlet
  13. Vilka super vackra isbollar, är det bara att fylla en ballong med vatten och sen får den såklar inte genom frysa?

    Anna

    SvarSlet
  14. Fine bilder, flotte islykter, kosligt med lys i hagen. Flotte, flotte julerosen.

    Hilsen Tove Kristin

    SvarSlet
  15. Hej Dorthe.
    Det ser sørme fint ud. Men helt ærligt, så har vi altså fået nok af vinter nu, ikke sandt?! Imponerende du alligevel kan blive ved at finde glæde ved det, når nu det ikke kan være anderledes. Jeg selv er i fuld sving med frøformering og har pottet georginer, nye liljeløg og pæonknolde op, så på den måde er det alligevel lidt forår, uanset vejret. Jeg længes så usandsynligt meget efter forår.
    Venlig hilsen Malene

    SvarSlet
  16. .....tak alle i skønne mennesker. Islygterne bragte lige mismodet lidt på afstand......og med de udsigter vi har for resten af marts så kan jeg vist lige så godt lave lidt flere ;0)

    SvarSlet
  17. Så vackra islyktor. Såg en instruktionsvideo för hur man tillverkar dem, har inte provat ännu eftersom jag tänkte att det skulle bli vår. Men om vintern ska envisas med att stanna kanske jag skulle prova ändå:)

    Ha en finfin helg,
    Rebecca

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...