Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

mandag den 25. marts 2013

Nu sker der endelig noget.........

 
..............sneen smelter i den del af haven der får mest sol, og mine vintergækker begynder så småt at dukke op til overfladen igen.
Tralalulalej....................de har godt nok været savnet.
 
 



18 kommentarer:

  1. De er ukuelige - og hvor er det skønt. Så bliver det måske alligevel forår.

    SvarSlet
  2. Jeg synes ikke, de er ukuelige, mine har tage skade af sneen. Måske har de været sprunget ud længere end dine.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. .....nogle af mine hænger nu også noget med næbet - de har svært ved at rejse sig helt igen....og de hvide kronblade er blevet mast nogle steder :0(

      Slet
  3. Det ligner jo forår. Utroligt!!

    SvarSlet
    Svar
    1. ......ja man tror næsten det er løgn ;0)

      Slet
  4. Ser godt ud med den smeltende sne og de fine blomster:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige noget for et frosset havehjerte.....det går den rette vej ;o)

      Slet
  5. Hvor står de fint efter så lang tid under sneen. Jeg håber mine er lige så fine, når de engang dukker frem.
    VH Nina

    SvarSlet
    Svar
    1. ......de er desværre ikk elige så fine alle sammen kan jeg se nu der dukker flere op :0(

      Slet
  6. We love snowdrops, too! :) xo

    SvarSlet
  7. Ja, hvor er de fine! Jeg har også gået og fotograferet forårsblomster der kikker op fra sneen i dag. Dejligt!

    SvarSlet
    Svar
    1. .....nej det er sket ikke til at lade være ;0)

      Slet
  8. De er skønne og hvergang de dukker op efter en ny gang sne så bliver vi så glæde igen:-):-):-)

    SvarSlet
  9. Flotte og livsbekræftende fotos :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Bente....og velkommen til....altid hyggeligt når nye læsere kigger indenfor havelågen ;0)

      Slet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...