Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

tirsdag den 26. marts 2013

Nu tøer det..........


 ....det drypper fra taget ned på akebia og skimmia....og smeltevandet bliver til lange snoede istapper - det er smukt på sin egen finurlige måde.



 

6 kommentarer:

  1. Skønne billeder. Jeg håber virkelig at det snart sker, men jeg hørte dem tale om sne i radioavisen i dag. Det kan da ikke passe....

    SvarSlet
    Svar
    1. .....nej det håber vi ikke passer Rikke - lad os se i morgen Langfredag om det ikke er en and :0)

      Slet
  2. Ja det er bare dejligt, og VI VIL IKKE HAVE MERE SNE KONG VINTER. Undskyld jeg råber Dorthe :)
    Knus
    Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. *SMILER* råb du bare Lisbeth - det kan være vi på den måde kan skræmme ham væk ;0)

      Slet
  3. Fine istapbilleder:) altid noget de smelter i solen,et godt tegn, jeg husker tydeligt de lange istapper vi havde på stråtaget,da jeg var barn:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jan. Ja nu er der tegn i sol og måne på at det går i den rigtige retning.........ja istapper er ikke så almindelige fra hustagene længere nu alle huse har tagrender ;0)

      Slet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...