Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

tirsdag den 26. marts 2013

Foråret venter lige om hjørnet........

 
.......det er sikkert og vist - også selv om jeg ikke engang kan banke en pæl i den frosne jord ;0)
 
Der er håb forude og jeg agter at følge pilen og finde hvad jeg har savnet længe...... (og jeg lukker konsekvent øjne og øre  når meteorologerne toner frem på fjernsynet og lover sne igen skærtorsdag og langfredag  - det kan bestemt ikke være i min have........næh nej: "Her er lukket Kong Vinter, du må finde et andet sted at lege for  det går jeg ikke med til".) 
 

 

27 kommentarer:

  1. Jeg er også begyndt at ignorere diverse vejværter, som kun kommer med dårlige vejrudsigter. Når nu 1. marts ikke gav forår, så må april vel for pokker komme med det. Håber ikke det gamle vejrvarsel om at sådan som vejret er 9. marts, sådan vil det være de næste 40 dage. For her var frost og sne d. 9....

    SvarSlet
    Svar
    1. ....uha 40 dage - det lyder ikke rart Pia. Vi krydser fingrer og stamper lidt i jorden.....mon så ikke snart det kommer det kære forår ;0)

      Slet
  2. Fed idé med skiltet. så foråret kan finde vej. håber sandelig ikke vejrvsrslet holder stik.

    SvarSlet
    Svar
    1. .......ja ikke ;0) Nu må vi bare sætte vores lid til at det virker ;0)

      Slet
  3. Fed idé med skiltet. så foråret kan finde vej. håber sandelig ikke vejrvsrslet holder stik.

    SvarSlet
  4. Hvilket herligt skilt !
    Fyldt med håb,forventning og viden om, at foråret MÅ vente lige om hjørnet.
    Ikke ?
    :)

    SvarSlet
    Svar
    1. .......og jeg har virkelig store forventninger til at det snart sker ;0)

      Slet
  5. Smart med det skilt, bare synet af det føles lidt som forår (vi ser lige bort fra sneen).
    Nu må foråret da kunne finde vej, og nej jeg tror heller ikke sneen kommer i vores haver.
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
    Svar
    1. .....nej jeg tror bestemt skten med sne styrer uden om nu ;0)

      Slet
  6. Så er der mere end håb :))

    SvarSlet
  7. Jeg vil også følge skiltet og lade være med at høre om sne i påsken, gider ikke sne. Så bliv dog væk kong Vinter.

    SvarSlet
    Svar
    1. ....ja gør det Lisbeth - det kan være vi ses :0)

      Slet
  8. Søde Dorthe
    Jeg tror at vi er mange der er blevet gode til at fortrænge fakta og kun kikke i den retning hvor solen har smeltet et lille område sne og en forårsbebuder stikker hovedet op. Jeg holder stædigt på at intet er sikkert før det er bevist og stikker også fingrene i ørerne og traller højt når der er vejrudsigt.
    Foråret er derovre det er HELT sikkert - det er jo bare at følge skiltet:o)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. .....trallalllallla - jeg kan næsten ikke høre hvad du siger ;0) Jo selvfølgelig kan jeg det........lad os sammen fortrænge ;0)

      Slet
  9. Dejligt sødt skilt, lige til at blive i godt humør af. Har lige været en tur i haven, og her er det helt forårsagtigt i solen. Vi har heller ikke fået så meget sne, og der er kun en anelse tilbage i skyggen. Jeg føler virkelig med alle jer sne ramte.
    K.H. Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja .....hvis man lige finder en god krog i læ for vinden - og lukker øjenen for sneen -så er stemningen der næsten :0)

      Slet
  10. God idé Dorthe - hvis nu foråret skulle være i tvivl om hvor det skal hen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg har jo lidt på fornemmelsen at det kneiber lidt med at finde vej i år ;0)

      Slet
  11. Ja, jeg tror også på, at foråret er lige om hjørnet, selv om sneen stadig ligger hvid og glitrende. I hvert fald har jeg netop købt 8poser Claus Dalby jord og 2 minidrivhuse. Så jeg er klar til at gå igang, så snart Kong Frost er taget af sted.
    Hilsen fra Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. ....det må det bestemt være Ida - og velkommen til min lille have. Det lyder som nogle dejlige køb og jeg krydser fingre for at påsken giver dig lov at "lege" lidt ;0)

      Slet
  12. Enig! Foråret ER på vej! Det med sneen må være en snart aprilsnar!

    SvarSlet
    Svar
    1. *SMILER* ....ja der er desværre noget der tyder på at det ikke er væk til d. 1 april - ikke her i alle til fælde ;0)

      Slet
  13. Sødt skilt - måske man sku lave en kopi... jeg orker ikke mere sne :o)

    Ha en go aften...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja gør det ......vi må hjælpe foråret så godt vi kan med at finde vej ;0)

      Slet
  14. Hej Dorthe.Ja! nu vil vi have forår.......lad os håbe at skiltet hjælper.
    God aften knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg sætter min lid til at det hjælpe.....på et tidspunkt ;0)

      Slet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...