Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

mandag den 31. oktober 2011

Allerhelgen......




..........eller Halloween, for at bruge det mere populære engelske udtryk. Mørket har sænket sig og lysene tændes rundt omkring i haver og på trappesten. Jeg selv smutter ud i mørket og videre i dagens/aftenens program. Rigtig hyggelig aften til jer alle.......og glem nu ikke det........ det hele drejer sig om..........lad os mindes dem vi har mistet i årets løb.



Hvis I har lyst så tag med vores svenske havevenner fra
Svenske Trädgårdsbloggar på en lille tur på en virtuel rejse over Øresund, Storebælt, Lillebælt, Vejlefjordbroen og........første stop var i denne danske have.

12 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt og hyggeligt.....

    SvarSlet
  2. Hejsa kendis:o), sødt indlæg Anna har lavet om din blog og have hos Svenske trädgårdsbloggar, og hvor har du pyntet hyggeligt op med lys og græskarmand.
    Ha en dejlig aften
    Knus
    Annette

    SvarSlet
  3. Uh, hvor hyggeligt - og måske også lidt uhyggeligt ;-)

    SvarSlet
  4. Altså Dorthe, du kan bare det der med at hygge op udendørs - super flot.
    Heldigvis har jeg ikke mistet nogel nære kære i årets løb - men da jeg arbejder som hjemmesygeplejerske følger jeg hvert år en del mennesker til livet afslutning og de har alle en lille plads i mit hjerte og får en kærlig tanke <3

    SvarSlet
  5. Det ser uhyggeligt hyggeligt ud hos jer - du har ramt en rigtig dejlig stemning :-)

    Stort tillykke med din flotte omtale hos vore svenske blogvenner :-)

    SvarSlet
  6. Hvor skønt! - både det svenske virtuelle udflugtsbesøg og haven i allehelgens udstyr.

    Ha´en hyggelig aften ude i mørket
    Birgitte

    SvarSlet
  7. Hvor smukt pyntet. Ja, lad os mindes dem vi har mistet.

    Sikke en fin omtale du har fået, du bliver jo helt berømt :)

    Og ikke uden grund - du har en rigtig inspirerende blog.

    Knus fra Ulla

    SvarSlet
  8. Det ser vel nok godt og hyggeligt/uhyggeligt ud. Du er god til at pynte op. Og sikke en fin omtale, det er skønt.
    Knus

    SvarSlet
  9. Dejlige halloween billeder - og netop som du skriver, husk at mindes dem du har mistet, måske ikke i årets løb, men i det hele taget!
    Det er meget smukt.
    Har haft besøg i løbet af week-enden med børn som er udklædt i u-hyggelige dragter. »Slik eller ballade!« Jeg nænner jo ikke at sige ballade, men det ku' være sjovt at, se hvad de ville gøre!!

    SvarSlet
  10. Vad fint du fått fram ljussättningen i dina bilder!!! Perfekt foto!!!

    Ha det gott!
    /Ruben

    SvarSlet
  11. Efter at vores børn er flyttet hjemmefra får vi ikke gjort så meget ved halloween. Det kan jeg da godt fortryde, når jeg ser dine stemningsfulde billeder.

    SvarSlet
  12. .....Tak alle......det er nu så hyggeligt med lys derude på denne årstid. Men det mest fantastiske er at det er så lunt at man også kan sidde derude lidt og bare nyde ;0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...