Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

fredag den 14. oktober 2011

Piilu






............dette er ikke en ærgelse men en stor glæde. Piilu visnede desværre ned i forsommeren......men nu har den taget revance her midt i oktober.

Lige nu står den smukkere end noget andet i haven........frisk og fræk med sine knaldhamrende lækre farver ;0)

Håber det er en indikation på hvad der venter på vejr fronten de næste dage.

11 kommentarer:

  1. Vejrudsigten på denne side af Storebælt siger ja, det er det :-)

    Ha´en god weekend
    Birgitte

    SvarSlet
  2. Forrygende comeback - hvor er den skøn :-)
    Håber du får en fantastisk weekend!
    Knus Signe

    SvarSlet
  3. Skønt, skønt syn på denne årstid :-)

    SvarSlet
  4. Flot sag - værd at vente på :)

    SvarSlet
  5. Super flot og glad plante :o)

    SvarSlet
  6. Hej Dorthe
    Hvor er du heldig, at din Piluu blomstrer nu, den er så fin. Tillykke med det. Heldigvis venter der godt vejr i denne weekend. Så må havenørderne ud og nyde det :-)
    Knus

    SvarSlet
  7. Sikken skøn knaldbang farve! Den er helt skøn.

    SvarSlet
  8. Smuk smuk klematis, og så på denne årstid hvor alting falmer.
    Go week-end
    Knus
    Annette

    SvarSlet
  9. Hvor er den bare SMUK, og så den farve på denne årstid. Jeg tror jeg ville sætte mig foran den, og bare nyde :-)
    Jeg havde den også, men den døde, og min kom desværre ikke igen, snøft. Jeg må nok til lommerne igen :-)
    Rigtig god haveweekend til dig.

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...