Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

søndag den 23. oktober 2011

Dawn....



.......New Dawn






Endnu en velsignet ny morgen.....


En ny havedag forude......


Nye planer......


Nye knopper der springer ud.......





..............tror ikke jeg kan ønske mig mere den sidste dag i ferien.

(Pzzzt...... de sidste dage har været fyldt op af spændende ferie aktiviteter, heldagsture, familiekomsammen m.m. men i dag skal helliges haven og så selvfølgelig alle Marias kreativiteter ;0)
God søndag derude i haveland.

17 kommentarer:

  1. Hejsa.
    Flotte billeder af nogle skønne roser
    New Dawn.
    Jeg kun i går lave en buket af mine roser, løvet er godt nok ikke så pænt mere, da vi har haft nattefrost nogle gange, ned til - 3,3 grader.
    Ønsker dig en god søndag.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlet
  2. New Dawn är min favorit bland rosor, och den blommar ännu hos mig också. Har haft problem med rosrost på dem i år, men hoppas att de ska vara friska nästa sommar.

    Ha en skön söndag i din vackra trädgård! Kram Hanna

    SvarSlet
  3. New Dawn- en rose, jeg altid har haft i min have. (altså dengang jeg havde have :-) )
    Nyd din Søndag !

    SvarSlet
  4. It´s a new dawn, it´s a new day... önskar dig en skön trädgårdssöndag!

    Kram Anna Vattenkanna

    SvarSlet
  5. Mmm den är så fin och luktar så gott! Ha en skön dag
    Annika

    SvarSlet
  6. Er så smuk i morgensolen, ha en rigtig dejlig søndag søde Dorthe. Knus

    SvarSlet
  7. yyyyndig lyserød farve. Jeg har selv i sensommeren anskaffet en af New Dawns børn, Awakening, som jeg har sat på et af hjørnerne til Kagehuset. Den var i blomst, da jeg købte den. Farven er den samme som din dejlige New Dawn - blot er den mere fyldt. Den står nu med flere knopper, som jeg dog tvivler på når at springe ud. Ja, det er om at nyde det NU :-)

    SvarSlet
  8. Tak for de yndige billeder - og du minder os om at vi skal huske at nyde.. tak.. I dag vil jeg også nyde..

    SvarSlet
  9. Hvor er den bare stadig smuk....og tager sig rigtig flot ud op mod det sorte og rustne espalie.
    Rigtig god sidste feriedag og havedag :o)

    SvarSlet
  10. Dejlig start på en søndag, hvor solen også skinner smukt her i Jylland..... men hvor ferien desværre allerede er slut :-/

    Rigtig god have-dag til dig.

    SvarSlet
  11. Vi skriver vist alle om roser i dag. Men det er også fantastisk at se dem stadig blomstrende, nu hvor alt det andet snart er visnet ned.

    SvarSlet
  12. Hvor er den dog smuk.
    Jeg ville ønske at vores jord var til Roser, men det er den desværre ikke.

    SvarSlet
  13. Dawn er en helt fantastisk rose. Jeg har faktisk en del der stadig blomstrer, blandt andet Gislande.... det er også en super rose. Den blomstre hele sommeren. Men jeg er så glad for at være tilbage i min egen have. Næste sommer må jeg forbi haven i Karlslunde og se resultaterne af min Guerilla gardening ;)
    Hav en fortsat fortræffelig søndag. Her nyder vi også den sidste ferie dag.

    SvarSlet
  14. Håber du har nydt den dejlige søndag i haven - din rose er helt fantastisk :)
    Min har et par få blomster tilbage.

    Knus Ulla

    SvarSlet
  15. Ja, jeg tror også næsten at New Dawn er min ynglingsrose. Hvor er din smuk op ad rionettet og med lidt modlys.
    Endnu et billede vi kan tage frem og kigge længselsfuldt på til vinter :-)
    Jeg håber at du har haft en skøn dag i haven. Jeg har været i kælderen, desværre, men jeg var i haven igår, og det var bar' dejligt :-)

    SvarSlet
  16. Hej Dorthe
    New Dawn er en skøn rose og det er smukke billeder, men jeg synes at Penny Lane er endnu smukkere og dufter fantastisk. De er også af samme æt, det er nok derfor.-)
    Knus

    SvarSlet
  17. Det er første sæson med new dawn her i haven.....og den har ikke været dårlig - meget blomstervillig og sund rose ;0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...