Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

torsdag den 12. september 2013

To sider af samme træ.......



........rødt og grønt i septembers bløde lys.
 
Som I her kan se er min/mine små mistelten er vokset godt til hen over sommeren og selv om det ikke bliver til høst i år er synet ikke mindre betagende. De af jer der har fulgt med her i nogle år kender nok til min drøm om en mistelten - for de af jer der ikke har fulgt med så længe kan jeg fortælle at jeg sidste år købte mig et paradisæbletræ der fra planteskolens side af allerede var etableret med små mistelten.
 
Her i mit indlæg fra sidste år i november kan I læse mere om drømmen der går tilbage  til 2011 og om hvorfor valget faldt på at købe et træ frem for selv at så de små bær.







 
Øverst mistelten september 2013 ca. 3 år gammel
Nederst den samme mistelten november 2012 cirka 2 år gammel
 
Fantastisk tilvækst på 10 mdr.
 

8 kommentarer:

  1. Åh! Hvor er det fint, at du har mistelten!
    Det har jeg aldrig turde kaste mig ud i.
    God Aften!
    JetteMajken

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også glad for den - som du kan læse er den tilkøbt da jeg ikke havde et egnet træ hvorpå jeg selv kunne forsøge mig med at så geleklumperne :0)

      Slet
  2. Fantastisk jeg forstår godt at du er glad for det træ:o)

    SvarSlet
  3. Det ser godt ud, mine jeg selv såede kom ikke.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor ærgerligt Lisbeth....du må prøve igen ;0)

      Slet
  4. Hej Dorthe.Kan godt forstå at du er glad for træet.Spændende med din mistelten.
    God weekend knus Jette

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...