Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

fredag den 27. september 2013

RØD fredagslykke.......

 
Skønt er det lige at kunne nå et smut i haven i det lækre september vejr efter en forrygende dejlig dag på arbejdet. Æblerne på paradisæbletræet er knaldrøde mod den skønne blå september himmel og min benved er nu ved at tage farve  i bladene og lyser endnu mere op i bedet end tidligere.
 
SKØNT MED SKØNT PÅ
 
Rigtig dejlig weekend til jer alle.
 
 

 

16 kommentarer:

  1. Härliga höstfärger!
    God haveweekend!
    Kram
    Katarina

    SvarSlet
  2. Så fint! Jeg elsker benved. I dag har jeg fotograferet frugterne på min åkandemagnolie. De har næsten samme farver. Jeg viser dem på bloggen en af dagene.
    God weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh - åkandemagnolie har jeg forsøgt mig med et par gange....den er super smuk - desværre uden held da den er frosset væk eller noget begge gange :0)

      Slet
  3. Hej Frøken Solhat
    Hvor ser det dog dejligt ud med alle de knaldrøde farver. Jeg nød de fine billeder.
    God Weekend
    JetteMajken

    SvarSlet
    Svar
    1. En rigtig win-win situation - jeg nød at tage dem :0)

      Slet
  4. Hej Dorthe. Skønne billeder, den røde farve er bare superflot. Også rigtig god weekend til dig.

    SvarSlet
  5. Hold da så lige op hvor er det bare SMUKT..... Jeg har aldrig lagt så meget mærke til Benved som jeg gør i år. Den er virkelig flot med sin farve og glød.
    Mange hilsner og god weekend fra Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er fantastisk flot her i efteråret.....og farverne er bare lige til at blive glad i låget af ;0)

      Slet
  6. Og min benved er allerede ved at tabe bladene, så jeg er som sædvanlig foran.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  7. Kære Dorthe. Smukke billeder med sol på, man bliver helt glad.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps søde Lisbeth - kan du høre at jeg synger af ren og skær haveglæde :0)

      Slet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...