Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

fredag den 20. september 2013

Klematis i septembersol










12 kommentarer:

  1. Hej Frøken Solhat
    Dine "septemberclematis" er bare så fine.
    Jeg er vild med de klokkeformede!
    God Weekend
    JetteMajken

    SvarSlet
  2. Smukke clematis hver og en.
    Knus :)

    SvarSlet
  3. Klematisten är verkligen lika fin när den har blommat över har bjuder på sina vackra fröställninga

    SvarSlet
  4. Åh hvor er de lækre!

    Hjerteligst

    SvarSlet
  5. Det var en rigtig vitaminindsprøjtning med billederne af disse dejlige clematis. De klokkeformede er bare så specielle og yndige, dejligt at se "Diana" igen.
    God weekend:)

    SvarSlet
  6. Oh så fina de är! Både blommor och fröställningar. Trevlig weekend!

    SvarSlet
  7. Hej Dorthe.Dejlige clematis du viser, alle mine er afblomstrede.....og jeg har også flere klokkeformede.Men skønt at der stadig er noget der blomstre her i september.Rigtig god weekend knus Jette

    SvarSlet
  8. Vad vackert det är! Verkligen fina bilder, trevlig helg /Marika

    SvarSlet
  9. Dejlige klematis. Den sidste er jeg meget betaget af. Hvad er navnet?.

    Havehilsen
    Ole

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja er de ikke skønne Ole - den sidste og mest lilla af de to viste er en Viorna - Buckland Beauty :0)

      Slet
  10. Skønne billeder :o)
    Er den røde ikke Diana? Min er afblomstret, men den er også lige plantet i år. Jeg glæder mig til næste år, hvis min vælger at komme med lige så mange blomster :o)

    Ha en go aften...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo det er Princess Diana...den er super skøn og jeg er sikker på din også bliver gavmild - min blomstrer lidt endnu ;0)

      Slet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...