Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

fredag den 6. september 2013

Badekaret der råbte hensynsløst.



Her har I som lovet mit nye badekar eller måske nærmere vandreservoir i haven. Et lækkert zinkbadekar med vandtud og åbneanordning så vandet kan lukkes ud af karret.
 
Sidste weekend var jeg som bekendt et smut nede hos Butik Remme.........og allerede inden jeg kom ud i deres gårdhave havde jeg i gennem vinduet fra butikken spottet dette skønne zinkbadekar og som sagt så stod det der og råbte hensynsløst efter mig og jeg var ikke i tvivl - den måtte med hjem.
 
Nu står det på terrassen og venter på at komme til at erstatte/eller nok nærmere supplere det lidt mindre zinkkar under nedløbsrøret....det skulle der nok blive tid og vejr til i weekenden.
 
Herunder følger lidt snapshots fra Butik Remme af nogle af alle de lækre sager - allerede har jeg fortrudt at den blå vandkande ikke kom med hjem....men ind i mellem må man kende sine begrænsninger - og da zinkbadekaret bare råbte og råbte så var der ingen vej uden om :0)
 
Som skrevet i et tidligere indlæg så er Hannah og Arne nu også begyndt at forhandle mærket Garden Girl hvis det skulle have nogens interesse :0)
 
 












 

11 kommentarer:

  1. Flot zinkbadekar, men jeg er nu glad for, at jeg ikke ligesom I andre har hang til gamle sager, så havde jeg jo ikke råd til planterne :)
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. *SMILER* - nogle gang er jeg også lidt i et dilemma.....skal, skal ikke - men det bliver ofte SKAL ;0)

      Slet
  2. Uh, Dorthe - det er lækkert dit badekar. Jeg har et næsten mage til :))))

    SvarSlet
    Svar
    1. *SMILER* - ja det er skønt.....og med din forkærlighed for zink kommer det ikke bag på mig ;0)

      Slet
  3. Den butik er bare for dejlig og det er dit zinkkar også. Det bliver fint når du får sat det på plads;)
    Rigtig god weekend og havens dag.
    KNus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er den Lisbeth....og når nu en gang du kommer forbi min have så kører vi lige et smut derhen ;0)

      Slet
  4. Bare du da ikke har fået tinitus, kære Dorthe, med al det råberi fra det pokkers lækre badekar! Godt du var quinde for at lukke vandtuden på det, så det kunne komme med hjem i din have. Utroligt hvad vi dog må udsætte os selv for ind imellem... ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. *SMILER* det er tæt på - det er bestemt hårdt at være havequinde Fru Friis med alle de fristelser derude - og man skal ind i mellem bruge mange kræfter på at modstå dem ;0)

      Slet
  5. Nøj der er bare mange skønne ting i den butik!
    Sjovt med det kar du har købt. Jeg har også lige købt et og det ligner dit til forveksling. Mit har bare ingen tud i :( Men jeg har planlagt, at min far som er blikkenslager må fikse det problem ;-)
    K.Gro
    Ps de der drinks/glasflasker og også smukke ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. *SMILER* - karet er vildt lækkert og kan rumme meget mere vand end dem jeg havde i forvejen - så nu er det ene kar blevet degraderet til muldkar ved mit plantebord ;0)

      Ja flaskerne er super flotte....men heller ikke helt billige ;0)

      Slet
  6. why not try these out dolabuy.ru take a look at the site here dolabuy replica click over here now have a peek at this web-site

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...