Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

mandag den 20. maj 2013

Solen brød frem........








 
.....pinsedag........dog først til aften og mens den gik ned igen blev der malet sort.

De tre sidste brændeskjul som Claus nu fik lavet er nu malet og klar til at blive sat på plads i så der som ønsket bliver lukket hele vejen rundt om udestuen. Den ene skal stå inde under trappen og de to små er til bagsiden af udestuen om mod værkstedet.

En sidegevinst ved brændeskjulene som jeg glæder mig til er at der så også bliver lukket af for nabolagets mange katte der har udvalgt det løse jord under vores udestue til stortoilet.


Se her hvordan Fru Friis også har lavet et smukt brændeskjul/eller væg under hendes hævede terrasse. Det er helt utroligt sådan en forskel det gør.

5 kommentarer:

  1. Det kommer vist til at blive rigtig fint, en art win/win. Styr på brændet og slut med de for#¤&¤ katte i haven. Hos mig foretrækker de mine kasser med små nye lavendler eller buksbom. Det ser ellers hyggeligt ud i jeres udekøkken, og især med aftener som de forrige en gave til havelivet.
    Henrik

    SvarSlet
    Svar
    1. *SMILER* - det satser vi på at det gør Henrik......nu er de i hvertfald forhindret i at komme der ind da brændeskjulene er på plads :0) Udekøkkenet er flittigt blevet brugt her i pinsen kan du tro......også selv om solen ikke har været fremme hele tiden for lunt har det været :0)

      Slet
  2. Hej Ulla.Det er bare genialt med de brændeskjulere dig og Fru Fiis har.Det ser brand godt ud,og at der så forhindre kattene i at bruge stedet til toilet er da kun en fordel.
    Dejligt udekøkken du viser.....ser rigtigt hyggeligt ud..
    God aften knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. *SMILER* hej hej......

      Tak det er både smukt og effektivt på én og samme tid :0)Utroligt havd det gør at det grimme grå indkig under udestuen er HELT væk nu :0)

      Slet
  3. Jeg er syg med at være i din have, Dorthe - skønne sager du har fået lavet......
    tænk at jeg stadig er ca. 12 indlæg bagud, se det er hygge at glæde sig så meget til at vandrer rundt både i din have og din blog!

    Jeg må videre og se hvad du har fundet på :D
    SES - Knus Dorthe

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...