Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

onsdag den 7. september 2011

Mit nye jern........




......se bare hvad jeg fik for én flad tyver + én femkrone hos kirkenskorshær i ferien: To gamle vaffeljern.......lige til grillen eller bålpladsen.

De er indviet og der blev spist op skal jeg hilse og sige......14 unger til en drengefødselsdag i ferien og der var støvsuget. Pandekager, vafler og popcorn til dessert.......den sad lige i skabet.

Skal bestemt snart i brug igen en smålun efterårsdag med bålhygge og havearbejde - er sikker på at et krus hyldebærsaft til også vil falde i ungernes smag.




11 kommentarer:

  1. Fantastisk god idé... så kan de godt pakke sammen med alle de elektriske pander til dit og dat! :o)

    SvarSlet
  2. Så deilig med vaffelspising! Barn er som regel glade for det. Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlet
  3. Det ser da godt nok lækkert - og meget inspirerende ud :-)

    SvarSlet
  4. Skønt at man kan købe noget brugt og bruge på den måde..havde slet ikke tænkt at de kunne bruges over et bål :)
    har du lavet noget ved panderne inden de kom i brug ?
    Mange hilsener Karina

    SvarSlet
  5. hvor ser det godt ud !
    Og genialt at lave dem over grill.
    Her drømmer jeg om sådan en elektrisk vaffelmaskine- smagte nemlig vafler hos en blogveninde og blev små forelsket :-)

    SvarSlet
  6. Godt køb.
    Vafler smager bare dejlig.

    SvarSlet
  7. .....kan kun anbefale at i anskaffer et lign. jern hurtigst ;0)

    SvarSlet
  8. uhm !

    det ser virkelig lækkert ud...jeg har planer om en tur til en genbrugsbutik for bare at se hvad jeg kan finde ( om noget)...og hvis jeg finder sådan et jern...så bliver jeg glad og vil også hygge igennem med det og bruge det udenfor...uhm ! tænderne løber i vand ved tanken....

    venligst Anita

    SvarSlet
  9. Uhm, lækkert - kan godt forstå drengene... tillykke...

    SvarSlet
  10. Uhm hvor ser det lækkert ud, og det minder mig igen om min barndom hos bedsteforældrene. Jeg må prøve om jeg kan finde nogle jern her i københavnsområdet.
    Knus
    Annette

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...