Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

søndag den 25. september 2011

De gode toner




fra i går fortsætter........vejret er helt sommerligt og solen bager på en måde man ikke troede muligt....tøj stykke for stykke ryger af mens havehandskerne bliver på da arbejdet fra i går med at stikke løg ned fortsættes.

Håber I nyder haven,vejret og livet lige så meget som jeg .........for jeg smutter ud igen :0)


12 kommentarer:

  1. Ja visst är det ett fantastiskt väder. Bara att njuta!

    Så mycket fina lökar du har att plantera. Det kommer bli fint till våren...

    Hälsar Åsa

    SvarSlet
  2. Åh, det er en fryd at plante løg !
    At drømme om foråret, at planlægge haven.
    Og vejret er jo bare perfekt !

    SvarSlet
  3. Javisst nu är det härliga löktider!
    O drömmar om vårens färg prakt :-)
    KRAM från mig!

    SvarSlet
  4. Javisst nu är det härliga löktider!
    O drömmar om vårens färg prakt :-)
    KRAM från mig!

    SvarSlet
  5. Ja, det er har været en fantastisk dag i haven, er lige kommet ind efter at have luget og nusset rundt hele eftermiddagen.

    Skønt med tulipanløg, sikke mange du får i jorden. Det bliver et flot skue til foråret.

    Ulla

    SvarSlet
  6. Rigtig skønt med alle de løg. Jeg har selv plantet mange og glæder mig meget til at se dem komme op til foråret. Håber, din have bliver rigtig flot til foråret.
    Dejligt vejr at arbejde i i dag!

    SvarSlet
  7. det blive vel nok flot når alle dine dejlige løg blomstrer, det er umagen værd :)

    SvarSlet
  8. Du kan tro vi har nydt det :-)
    Sikke en masse dejlige tulipaner, du har plantet.

    SvarSlet
  9. Hjälp så mycket lök du sätter, det kommer att bli superfint! Är "lökplanteraren" (eller vad det heter) som du har bra?
    Kram
    Katarina

    SvarSlet
  10. Oj, oj, oj - det var inte lite tulpaner!! Till våren kommer du att kunna bada i tulpaner!!! Jag skulle nog också sätta fler tulpaner, om det inte vore för rådjuren som tar sina vägar förbi med jämna mellanrum. "Ta i trä" (9 15 18, eller något sådant tror jag ni säger i Danmark), men nu har de inte varit här på ett tag.

    Ha det gott!
    /Ruben

    SvarSlet
  11. .....tak ja det bliver forhåbningsvis et flot skue at se frem til. Jeg har noget med løg poser de er djævelsk svære at gå forbi ;0)

    -----

    Katarina - ja min løgstikker eller hvad man kalder en sådan er rigtig god - man borer et hul med den og den griber selv jorden op, du putter løget i og lader jorden falde tilbage i hullet ovenpå.....super nemt :0)

    -----

    Ruben........*SMILER*.... det er noget med tal ja :0)

    7-9-13 lyder det når vi banker under bordet i Danmark.....jeg krydser fingre for at rådyrene holder sig væk fra tulipanerne hos dig næste år ;0)

    SvarSlet
  12. Uh, det ser skisme da godt ud med alle de løg - jeg glemmer det lidt hvert år. Har dog købt en del allium løg... Men jeg graver også heletiden op af mine bede, så det er svært at have for mange løg i jorden.

    Kh. Marlene

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...