Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

lørdag den 11. juni 2011

Lyserøde dage

i vente.

Juni er lyserød her hos mig.........lyserøde roser, lyserøde pæoner, lyserøde klematis m. m. jeg elsker dem alle og glæder mig til at par afslappede dage i haven hvor det hele kan nydes tilbagelænet og med et smil på læben.


Pæoner/Raspberry Sundae i overflod agerer åkander/nøkkeroser i zinkbaljen - spændende om åkanderne selv danner blomster i år eller om planterne endnu er for unge.


Sorbet og pink fantasy i skøn forening






Prinsesse Alexandra har nu fået selskab af de første digitalis....og lavendlerne er lige på trapperne.


Slangeurtens fald.......den skønne slangeurt har prydet haven længe, men er nu falmet. Derfor kom saksen frem så en senere blomstring kan tilskønnes.



Rosenkrave smyger sig ind ved den hvide lupin

"Do Tell" i morgensol Pinselørdag
Rigtig god Pinse til jer alle både fast læsere og alle jer anonyme der følger med, god pinse til familie, venner og kollegaer :0)

11 kommentarer:

  1. Suuuuk, hvor ser det hele vidunderligt ud i din have lige nu! Det hele går så stærkt lige nu, at man næsten får åndenød :-) God pinse til dig og dine også!

    SvarSlet
  2. Oj vad mycket fint du har nu,,,,,,,,Härligt :)
    å missa inte

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvarSlet
  3. Rosenkraven er smuk, den må jeg have :-)
    Jeg er også mest til lyserød og lilla.

    SvarSlet
  4. Hvor er det dejlige lyserøde dage hos dig - det er en helt fantastisk siddeplads omgivet af blomster;)) Juni er også meget lyserød her hos mig.

    SvarSlet
  5. O vad många fina pioner!Do Tell har jag funderat på att köpa.
    Säkert satte jag mina första pioner för djupt el.upp o ner kanske ;-))
    KRAM från mig!

    SvarSlet
  6. Hvor er det smukt...min have er eksploderet, og jeg har end ikke ænset det de sidste 11 dage. Men det kan også være så smukt, at det ikke er til at bære...tak for din søde kommentar hos mig.

    SvarSlet
  7. Jeg bliver helt solgt til pæoner.
    Utrolige smukke.

    SvarSlet
  8. Åh hvor smukt :-)
    Din skønne "Prinsesse Alexsandra" og "Digitalis" klæder vel nok hinanden godt. Det bliver da helt vild når "Lavendlerne" kommer. :-D
    Dejlige billeder.
    Tak for kigget.
    Sommerhilsner fra Marianne i Hvam.

    SvarSlet
  9. Sikke dog et fantastisk blomsterflor der er i din have :-)

    SvarSlet
  10. Ja, sikke et blomsterflor - det var helt vildt. Det er vist også pæonår i år - jeg har også rigtigt mange pæoner, og jeg nyder også 'Do Tell', som helt klart er en af mine yndlingspæoner :-)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...