Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

tirsdag den 28. juni 2011

Kantskærer


I et tidligere indlæg blev jeg spurgt om hvilken kantskærer jeg bruger til græsplænen.....og her er den så, simpel og effektiv. Jeg købte den for nogle år siden og den har fungeret efter hensigten......men om det er en Lysbro eller Fiskars model........tja.........mærkningen er væk og mon ikke de bliver lavet samme sted, det skulle ikke undre :0)

3 kommentarer:

  1. Tak for det med kantskæreren, den har jeg også, så det gør ikke noget, du ikke kan se navnet.
    Jeg var spændt på, om du havde noget endnu mere effektivt.
    Du har ret i, at den er god, men jeg har bare sååå mange kanter.

    SvarSlet
  2. Det er en Zink og Lysbro :-)

    SvarSlet
  3. ........det var bare så lidt :0)
    Jeg er som sagt glad for den men det mest effektive ved kanterne er vist at komme over dem jævnligt - 14 dage og de ligner igen et vildnis :0)

    -----

    Tusind tak Marlene :0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...