Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

tirsdag den 28. juni 2011

Jeg har skam også roser.....

Constance Spry


Geoff Hamilton


Constance Spry og New Dawn
 .......selv om antallet af dem ikke helt kan konkurrere med pæoner, clematis og solhat. Men de er her dog.



18 kommentarer:

  1. Skønt lille hylde du har lavet, det er nogle smukke roser sådan lidt tone i tone. Jeg har solhatte til udplantning som aldrig før, smider ligefrem de mere spinkle ud og satser kun på de bedste, luksus.
    Henrik

    SvarSlet
  2. Sikke en flot opsætning af dine roser med brudeslør til.

    SvarSlet
  3. Er det dit aurikelteater, som også kan bruges til sådan en flot opsætning. Det ser supergodt ud med de lyserøde roser på den sorte baggrund :-)

    SvarSlet
  4. Sikke en samling skønne, skønne roser - det ser da helt fantastisk ud :-)

    SvarSlet
  5. Kære Dorthe, selvfølgelig har du også roser det ville undre mig andet:) Og hvor er de skønne som de står dér på hylden.

    SvarSlet
  6. Jamen hvad gør det at du ikke har så mange roser, når de står så smukt og spejler sig dobbelt op på hylden... :o)

    SvarSlet
  7. Ja - det mente jeg nu nok at du havde. Og fine er de også :O))

    SvarSlet
  8. Hej käraste Dorthe!
    tack för alla fina kommentarer... Själv har jag inte riktigt hunnit med något på länge, men nu kikar jag in. Underbart med ros i vas tycker jag;-)

    Fina bilder!
    Ha det gott! kramkram Hillevi

    SvarSlet
  9. Så smakfullt du visar dina vackra rosor! De passar så förträffligt i de små zinkbyttorna... Flott exponerat!

    Kram Anna Vattenkanna

    SvarSlet
  10. Rigtig smukt! Geoff Hamilton er en af mine yndlinge :-) Constance er nu også meget pæn :-))

    SvarSlet
  11. Og hvilke skønheder, du har.

    Sikke kunstnerisk du har arrangeret dem - jeg kan godt lide dine vaser, zink?

    SvarSlet
  12. Så fint arrangerede skønheder! Dejligt og stemningsfuldt.

    SvarSlet
  13. Lækker hylde, lækker roser og en skøn stemning. Hvad mere kan man forlange??

    Ha' en dejlig solskins dag:-)

    SvarSlet
  14. Hvor ser dine roser bare smukke og romantiske ud på den lille spejlhylde. Det er den bedste idé jeg har set længe :-)
    Har du selv lavet hylden?

    SvarSlet
  15. Henrik - skønt med succes......der bliver jo et vildt smukt flor til sommerfuglene og jer i haven næste år :0)

    -----

    Gitte :0) Tak

    -----

    Susanne, ja det er det lille "teater" jeg har vist tidliger på foråret - den kan bruges hele året tænker jeg :0)

    -----

    Signe, Lisbeth Fru Friis og Susanne - takke :0) Dobbelt op er ikke så ringe :0)

    -----

    Hillevi - du er som altid velkommen :0) Selv har jeg heller ikke været så flittig - sommeren skal nydes du ved :0)

    -----

    Anna, Nette, Ulla og Annette, Madam Bæk, Marlene og Hanne - tak :0)

    Ja det er zink - jeg fandt den i en oprydningsbunke i Bilka i foråret......og vupti sprang den op i kurven - og det var godt ;0)

    SvarSlet
  16. .......glemte lige de små zink-krukker de er købt i Dreisler ligeledses i foråret på et tidspunkt......men de passer perfekt til :0)

    SvarSlet
  17. Sikke dog flotte roser!!!!
    Jeg har købt en Geoff Hamilton rose, hvor stor er den hos dig?

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...