Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

søndag den 12. juni 2011

Dagen derpå.......


Pyha.....forstår virkelig  ikke helt hvorfor - men Pinsesolen insistere på at blive ved med at danse foran mine øjne.......sådan i bogstavligste forstand :0)

Tror dagen må nydes liggende her eller måske her i selskab med kold cola og chips.

10 kommentarer:

  1. Et godt sted at pleje sin dagen der på krop :-)

    SvarSlet
  2. Men vad skönt det är att sitta/ligga ner en stund i sin trädgård!
    KRAM från mig!

    SvarSlet
  3. Men vad skönt det är att sitta/ligga ner en stund i sin trädgård!
    KRAM från mig!

    SvarSlet
  4. Det lyder da som om, du har haft det hyggeligt :-)

    SvarSlet
  5. Kos dæ i pinsehelga, i hengekøya, det ser kjempekoselig ut på bildene dine, ha ei fortsatt fin helg, hilsen Lisbeth :O)

    SvarSlet
  6. Ser jätteskönt ut hos dig! Jag har också legat i solstol i helgen, min bok var så spännande så jag var tvungen att läsa ut den!
    Vilka fina ljusrosa pioner du har, varför har inte jag sådana?!
    Ha det bra!
    Kram
    Katarina

    SvarSlet
  7. Ja, men der er jo også tradition for at se pinsesolen danse. Godt der også er en fridag i morgen. Håber du har det bedre der.

    SvarSlet
  8. Et skønt sted at få ladet op igen efter at set pinsesolen danse :)
    Og dejligt at der er endnu en fridag i morgen :)
    Fortsat god pinse..
    Hilsen Karina

    SvarSlet
  9. ja det ser dejligt indbydende ud..og cola og chips er da heller ikke af vejen..liggende og vuggende i hængekøjen...

    venligst Anita

    SvarSlet
  10. Uh, dér kunne jeg godt lige lægge mig lidt - i hængekøjen :-)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...