Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

søndag den 5. juni 2011

Kr. flyvfart......

.............ja jeg ved ikke hvordan det ser ud hos jer men her hos mig er miniferien fløjet afsted - nærmest bogstavligt talt :0)

Børnefødselsdage i familien, grillhygge, driveri, søsters 3 børn på ferie, badebassin, kongespil, cykelture ud i det grønne, hængekøje .............jo vi har hygget os og nydt det fantastiske vejr som Kristihimmelfarts ferien kunne byde på. Jeg vil ikke tøge jer med ret meget i aften da jeg er godt og vel træt........


.........blot vil jeg lige fortælle jer at ballet er begyndt :0)




Pæonballet :0)

Jeg beklager det skarpe lys :0)

8 kommentarer:

  1. Ja det er flot med pæonerne, men hvad hedder den hvide blomst som du har fotograferet sammen med dem? De er bare så flotte!

    SvarSlet
  2. I har da haft en skøn miniferie, som mange kunne misunde :-)

    Dejlig pæoner os så sammen med den hvide margerit. Flot kombination.

    Ha' en dejlig dag.

    SvarSlet
  3. Ja ferien fløj af sted, også med flere børne- og voksenfødselsdage her :-)

    Når pæonbal-sæsonen starter er jeg også solgt :-)

    SvarSlet
  4. Meget smukt.... mine er langtfra klar endnu

    SvarSlet
  5. Hvor smukt. Jeg har en enkelt plante i blomst, de resterende 22 planter lader vente på sig! Men de er værd at vente på.

    SvarSlet
  6. Åh sniff sniff jag känner nästan doften :-) när de svänger sina kjolar;-)
    KRAM från mig!

    SvarSlet
  7. Jens Ole og Jytte - den hvide er den meget taknemmelige okseøje "may queen" - den er en meget villig selvsåer og tilfører haven et lidt vildt og utæmmet look :0)

    -----

    Tak alle ........den heftige regn /torden bygerne har været lidt hård ved dem der allerede var sprunget ud......men heldigvis fortsætter ballet :0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...