Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

torsdag den 16. juni 2011

Hvad hedder denne skønhed????



Sorbet
Er der nogen der har et godt bud........min label er væk og jeg har ikke fået det noteret - eller har jeg, kan jeg ikke finde lappen ;0(

Den er utrolig smuk med en krans af gul mellem de lyserøde kronblade. Det er første gang den er i blomst i år og den står sammen med min Sorbet som jeg bestemt mener kun at have købt en af  for nogle år siden.....den ligner Sorbet lidt men så alligevel ikke da den har de markant gule støvtråde mellem lagene af kronblade.

________

UP-DATE: så fandt jeg den mistede label......noget så smukt som Angels Cheeks.

8 kommentarer:

  1. Det kunne måske ligne P. Angels Cheeks. Jeg er dog ikke sikker, mange af pæonerne ligner hinanden.

    SvarSlet
  2. JA! hun r da yndig! Jeg stemmer også for Shirley Temple.

    Kh. Marianne
    Den Helbredende Have

    SvarSlet
  3. Jeg kan kun sige, at blomsterne er smukke :-)

    SvarSlet
  4. Aner ikke, men sååå nydelig:)

    SvarSlet
  5. Jeg er heller ikke så skrap til navne, men den er da helt vidunderlig ;-)

    SvarSlet
  6. Tusind tak for budene........faktisk dæmre der et eller andet ved angels cheeks.............meeeeeeen jeg er absolut ikke sikker - så jeg må vel bare læne mig tilbage og lære at leve med at jeg ikke ved hvad den hedder ......med mindre lappen pludselig dukker op af en skuffe en dag ;0)

    Nydes skal den i alle tilfælde :0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...