Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

mandag den 6. juni 2011

Det var så mandag.......


Lummer, lummer, lummer - morgen, middag og aften - det er vist meget beskrivende.

Men efter tordenbyger der hurtigt kunne fylde de slunkne vandtønder brød solen atter frem. Min flydende pæon i fuglebadet klarede ikke mere end to dage og en tordenbyge før end de smukke blade blev løsrevet :0)

Snart venter tirsdag i et mindst lige så raskt tempo som dagen i dag havde.......så beklager at jeg ikke når på havevandring hos jer i disse dage :0(

7 kommentarer:

  1. Vi fikk bare noen få dyrebare dråper regn i går.
    Skulle ønske at det hadde braket løs.tror at man trenger et skikkelig tordenvær før sommeren skal sette inn.

    Nydelig bilde <3

    SvarSlet
  2. Man kan jo ikke nå det hele! Vi fik ikke ret meget vand... og her var lummert hele dagen, suk. Det er altså bare ulækkert at gå rundt og føle sig "klistret" fordi fugtigheden er så høj. Men ingen vand af betydning i vores tønder. I øvrigt et sødt fuglebad!

    SvarSlet
  3. Der kom også et par ordentlige tordenbyger her, som ikke var så pæon-venlige :-(

    Det er bare ikke altid, man kan nå det hele. Jeg må også ind imellem tage et par dage fri fra bloggeriet, når der er for meget andet.

    SvarSlet
  4. Vi fik et kvarters regn og bagefter var luften renset og alting duftede så godt..men men vi kunne nu godt bruge mere vand - det var kun overfladen der blev lidt våd.
    Hilsen Karina

    SvarSlet
  5. ja puuhaa, og det er næsten ligeså lummert idag. Det er meget svært at få tid til det hele, og jeg kommer heller ikke rundt og får lagt kommentarer hos alle.
    Knus
    Annette

    SvarSlet
  6. Ja, der var bedre tid til bloggeri på de lange vinteraftner, det må jeg sande! Vi er nok i "samme båd" mange af os der blogger og kommenterer.
    Dejligt stemningsfuldt billed du har vist os her.
    Hilsen Berit

    SvarSlet
  7. ........*SMILER* - regn og en stille aften i vente.....måske jeg når en lille rundfart hvis sofaen ikke overfalder mig :0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...