Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

torsdag den 21. juni 2012

Pink Pride.....






...........er navnet på denne nye Astrantia major/Stjerneskærm der lykkeligvis sneg sig med hjem i bilen fra Staudestedet i Kr. himmelfartsferien.

Den er super smuk, men endnu ikke særlig stor........... i guder hvor bliver det et smukt syn når den rigtig  vokser til der lige foran brændemuren sammen med blåkant og Astrid Lindgren.

Den hvide stjerneskærm herunder har jeg haft en del år efterhånden........og den selvsåer sig villigt.  Hvad den hedder kan jeg ikke lige erindre.......men de skønne stjerneskærme er et af bedets højdepunkter lige nu.









6 kommentarer:

  1. Stjerneskjerm er en vakker staude. Det navnet Pink Pride må jeg notere meg :-)

    SvarSlet
  2. Den er så betagende! Jeg tror den er blevet min favorit blomst i år :-)

    SvarSlet
  3. Hej Dorte.Dejlige stjerneskærm.Har også den almindelige,men har også købt
    en der hedder rosa.er spændt på at se når den blomstre.
    Lige et spørgsmål!Kan du se min blog? da jeg kan forstå at der
    er flere der har problemer med det.
    God dag Jette

    SvarSlet
  4. Stjerneskærm kan man inte vara utan, eller hur?! Jag gillar de i ljusa färger bäst. Helt fantastiska bilder!!

    Trevlig midsommar!
    /Ruben

    SvarSlet
  5. De er super dejlige de Stjerneskærme og Pink Pride er da helt fortryllende. Godt køb du gjorder der. Den står på min "must have" liste - men budgetten er vist brugt for en tid........men til efteråret, slår jeg til igen :o)
    Også flotte billeder - du er god til at fotografere.

    SvarSlet
  6. Jeg har også taget noter for den Stjerneskærm må jeg også have.

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...