Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

mandag den 17. juni 2013

Kæmperne i bedet.......



 



4 kommentarer:

  1. Smukt, der er et eller andet overdådigt og samtidig let over valmuer.

    SvarSlet
  2. Hvor er de dejlige og det er et skønt studie at se knopperne folde sig ud,sådan nogle ønsker jeg mig:)

    SvarSlet
  3. Dejlige valmuer, jeg har også været ude for at tage billeder af mine idag.
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
  4. Valmuer er fantastiske - jeg har haft min første staudevalmue i blomst i år. Snart kommer de såede her hos mig.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...