Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

lørdag den 1. september 2012

Når man drages........


....af et lille hul i hækken........så kan jeg godt ærger mig over  at der lige nøjagtig er placeret en skraldespand ved vejs ende. Ikke desto mindre var det eventyrligt og svalende at vandre rundt i mellem Egeskovs høje og flotte hække.....stammerne var tykke og krogede - gad vide hvor mange år de har på bagen ?
 
Maria kunne i øvrigt godt tænke sig sådan en have....med sådan et flot slot ..........så er der nogen der kender en prins, greve eller lign. der er giftemoden om 15 år.....så sig lige til - hun er interesseret ;0)
 







12 kommentarer:

  1. Der er jo vores allesammens prins Nicolai of måske felix :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ....det vil jeg overveje - Anne Sofie.......og hjertlig velkommen i haven min ;0)

      Slet
  2. Det kan da ikke være nogen sag at finde prinsen til denne prinsesse... :o)

    Kan godt forstå din frustration over skraldespanden, hvad pokker laver den dog der? Det mindste man kunne gøre var at gemme den ind i det grønne. Håber en Egeskov medarbejder læser med og de fluks for flyttet øjebæen. Ellers er det et dejligt dragende hul i hækken :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. nej vel ;0)

      Ja den var da godt nok noget malplaceret der - midt i al herligheden ;0)

      Slet
  3. .... jeg ku' os' godt tænke mig sådan en have (og nogen gartnere)... så hvis der er nogen der har hørt om en meget gammel greve, der søger.... osv osv.... Alternativt kunne jeg tænke mig en af Egeskovs Hostaer med de hvide blomster :) :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ....ja det ville bestemt ikke være dårligt :0)

      Slet
  4. Hej. Jeg tror, der findes mange grever og prinser, det er bare med at være på udkig om 15 år! Det var et hyggeligt indlæg og gode billeder. Jeg synes også, det er ærgeligt med skraldespanden lige dér. Jeg var på Egeskov for 4 år siden og syntes også det var en stor oplevelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja vi må bare have antennerne ude Birgitte når den tid kommer ;0)Det er en meget smuk park med mange forskelligartede oplevelser og haver ;0)

      Slet
  5. WOW, altså minus skraldespand. Men dels er det smukt og dels er det en rigtig god ide!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg ved da ved gud ikke hvem der overhovedet kunne finde på at stille den der - meget forkert ;0)

      Slet
  6. Spännande kikhål:)

    Ha en toppenvecka,
    Rebecca

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - man kan slet ikke lade være med at gå derhen ;0)

      Slet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...