Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

torsdag den 6. september 2012

Flere hvide momenter



 

 



 
.......den anden dag forsøgte jeg at uploade nogle hvide momenter.....men inden jeg var færdig gik blogger i baglås og nægtede at hjælpe mig. Men jeg giver mig ikke.....de sidste hvide skal med.....så værsågod ;0)
 



16 kommentarer:

  1. Beautiful delicate flowers, is pleased to rest in surrounding such flowers. I am greeting

    SvarSlet
  2. Godt du ikke gav dig, ellers havde vi jo ikke fået dem at se. Det er dejligt med hvidt, det ser godt ud hos dig.
    Knus
    Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. ... ja det er med at holde ved ind i mellem - og jeg er ved at få et soft spot for de hvide .....især her om efteråret når det mørkener tidligt er de fantastiske ;0)

      Slet
  3. Hvidt er altså skønt.

    Det positive i at Blogger drillede dig forleden er for mig, at jeg lige nu fik genset den skønne Coconut Lime i første indlæg :)

    Og så kan jeg se af dine etiketter at det er Huldine på billederne ovenfor. Den er bare så dejlig.

    Knus Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er bestemt også et gensyn værd. Huldine it is.....den blomstrer troligt til frosten sætter ind :0)

      Slet
  4. Ljuvligt! Scabiosa är så vacker, det hade jag i min bröllopsbukett:)

    Go´kväll
    Rebecca:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er skønne Rebecca.....kan godt forstå den måtte med i din smukke buket :0)

      Slet
  5. Dejligt med lidt hvid uskyld, i en tid hvor det meste ellers er domineret af de varme efterårsfarver.
    mange hilsner
    Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er skønt især i skumringen er de helt fantastiske ;0)

      Slet
  6. Så underbara! Och jag gillar Seline tenuifolium i ditt förra inlägg! Fler skärmblomster måste jag ha! Nu!
    Mycket inspirerande bilder!
    Kram
    Katarina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er også ved at forelske mig i de skønne blonder Katarina :0)

      Slet
  7. Smukt og elegant med de hvide blomster :-)
    Jeg havde også problemer i et par timer den anden aften med at oploade billeder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Vivi.

      Ind i mellem vil teknikken bare ikke lige som vi andre vil - godt det faldt på plads igen ;0)

      Slet
  8. Tak for din stædighed :-). Skønne, skønne hvide indslag - jeg er også særlig glad for Seline. Hun er da helt vidunderlig!

    /Birgitte

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...