Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

mandag den 20. februar 2012

Afstemning......og LIDT islygter ;0)

Det er  nu og de kommende dage I kan gå ind og stemme på jeres absolutte favorit i X-faktor udgaven for blomster hos Anne på Moseplassen.  Tak for indsatsen Anne det har været utrolig sjovt og inspirerende at være med

Der er mange smukke blomster så valget er svært...........pøj pøj til de mange finalister.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Som det ses på billederne her er islygterne nu en saga blot..........så det sne og slud de varsler i nat  må gerne stryge forbi min have........for nu vil jeg ikke være med til mere vinter :0)





3 kommentarer:

  1. Det var verkligen en jätterolig tävling o jag saknade den när den var över....
    Lite trist att inte nån av mina bilder gick till final :( det hade vart så roligt.
    Men det fanns ju så många fina bidrag.

    Snart skulle det bli en ny tävling!
    Vi får pröva igen eller hur?! :-)
    KRAM från mig!

    SvarSlet
  2. Tusen takk for at du vil stemme på meg.
    Ønsker deg en flott uke :-)

    Klem Kristin

    SvarSlet
  3. Helena......ja det var en skøn og sjov konkurrence.......man blev så dejlig glad af at se alle de smukke kandidater :0)

    -----

    Kristin.....of course......en smuk smuk solhat - hvad kan jeg ellers ;0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...