Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

mandag den 8. august 2011

Regnbuen.....


.........eller regnbuerne - byder velkommen hjem.

I dag har stået på en heldagstur med mange forskelligartede og gode oplevelser, så alle mand er trætte og trænger til at flade ud.

I morgen skal jeg fortælle lidt mere om en af dagens mange mål nordenfjords - en hel dag i tørvejr og sol i perioder......lige indtil vi krydsede kommunegrænsen på vejen hjem - så var der som I ser regn og mørke skyer.



Nyd synet af denne fantastiske regnbue som Maria pludselig opdagede ud ad vinduet :0)

ZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz




6 kommentarer:

  1. Zorza, a właściwie dwie jest piękna. Dawno takiej nie widziałam na niebie. Pozdrawiam

    SvarSlet
  2. Ja det er smukt med regnbuen på sådan en mørk himmel. I går var der regnbue hos os, sjovt nok regnede det slet ikke :-)
    Vil du kigge på mit blogindlæg fra i dag? Jeg vil gerne have dig til at se på et par solhat billeder.

    SvarSlet
  3. Vilka fina bilder med regnbågen. Du vet väl att det finns en skatt där regnbågen slutar ;-)

    Hälsar Åsa

    SvarSlet
  4. Sødeste Giga - TAK :0)

    -----

    Høneballe - Jo det vil jeg da meget gerne :0)

    -----

    Sødeste Åsa :0) Maria har været på jagt.....hun mente at der måtte mindst være fire guldskatte - men desværre :0)

    SvarSlet
  5. Det ligner en perfekt afslutning på en perfekt dag :-)

    Ha´en god dag
    Birgitte

    SvarSlet
  6. Det var det - tak og lige over Birgitte :0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...