Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

søndag den 14. august 2011

ingen klage.....



.......det kan jeg vist ikke tillade mig - taget i betragtning hvor i landet jeg bor.

Nok har sommeren ikke været hvad hvad man kunne ønske og der er kommet vand i rigelige mængder, men vi har dog slet ikke været så hårdt ramt som jeg kan læse at mange af mine blogvenner har været......nogen har sågar måttet finde midlertidig bolig pga. vandskader - det er næsten ikke til at tro at der kan komme så meget vand på så kort tid.

Når det så er sagt, så har jeg nydt sommerferien.......den har været fantastisk afslappende for alle i familien og nu er vi ved at lade op til første skoledag og arbejdslivet.....som jeg i bund og grund også savner når jeg tænker mig om - hverdagen venter forude og det samme gør sensommeren som jeg håber bliver lidt mere tør og solrig end dagen i dag har været.

Lige som Signe vil jeg meget gerne ud af sokker gummistøvlerne og tage sandaler på når jeg er i haven.......




6 kommentarer:

  1. Ja det kunne være lækkert med nogle RIGTIGE sommerdage, inden sommeren er slut. Vi håber og ønsker, så må vi se, hvad vi får.
    God arbejdslyst, så begynder hverdagen igen, og det er i grunden ikke så skidt.
    Jeg skal til at vænne mig til, at min hverdag nu altid er herhjemme. Endnu er jeg ikke ked af det, så må vi se, hvad vinteren bringer.

    SvarSlet
  2. Mange tak for din søde hilsen på min blog. Jeg er helt sikker på at jeg falder godt til her i haveblog land.

    Ja, lad os håbe at vi snart får nogle sandal dage :-)

    Mange hilsner

    Gitte

    SvarSlet
  3. Jeg krydser også fingre for nogle skønne sensommerdage. Synes nu efteråret er en skøn tid, hvis bare det ikke er for vådt. Her hos os starter hverdagen også i morgen efter 4½ uges ferie. Men det bliver nu skønt at komme ind i den vante gænge igen.
    Mange hilsner Mette

    SvarSlet
  4. Vi fortjener bestemt en lang skøn og varm sensommer for modsat Anne-Mette bliver jeg let lidt melankolsk når efteråret nærmer sig... uhhh... det hele er gået så hurtigt og snart er det mørkt igen. :o/

    Men selv om det er vådt kan det da også være skønt. Her til aften fik jeg byttet rundt på et par planter mens jeg gik og nød stilheden og en sagte regn og jeg kunne da gå derude til kl. 21.30 - så helt efterår er da heldigvis ikke endnu.

    Godnat og sov godt :o)

    SvarSlet
  5. Må indrømme at jeg savner SOMMER !

    SvarSlet
  6. jep... det er blevet hverdag igen... jeg håber på nogle gode sensommerdage ;)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...