Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

søndag den 13. februar 2011

Hvid som sne


......i mere end én forstand.

Inde i drivhuset har jeg så småt plantet lidt forårs blomster i krukkerne. Her er det den hvide anemone "White Splendour" der har åbnet et par af sine knopper og kaster sit klare lys ud og varmer mit hjerte på en ellers råkold februardag.





Udenfor har et fint drys sne atter dækket haven og alle gårdsdagens forårstegn.

9 kommentarer:

  1. Den värmer mitt hjärta också.
    Tack för det
    Annika

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare en fin anemone :o)

    Hver gang jeg klikker mig ind på din blog, beundrer jeg den gule solhat i bloghovedet. Jeg går ud fra at det er "Sunrise" som du viser under Solhatte? Den er bare så smuk, og nu bliver jeg nok nødt til at skrive den på min "must-have" listen...

    Snehilsner fra fru friis

    SvarSlet
  3. Iiihhh, hvor jeg glæder mig til, at det bliver forår. Jeg lagde en masse white splendour rundt om mit vandhul i efteråret, og jeg kan se på dit billede, at jeg har noget at glæde mig til.

    SvarSlet
  4. PS: Hvad er det for en pæon du har i panelet til venstre som din juni blomst?

    SvarSlet
  5. Hvor er den smuk. Jeg får associationer til skovens hvide anemonetæpper. Men der er jo desværre lidt til endnu ;-)

    SvarSlet
  6. Hvor er det nemt at blive misundelig på drivhus ejer.
    Jeg glæder mig så meget.

    SvarSlet
  7. Annika.....det var så lidt *SMILER*

    -----

    Fru Friis.......du har ret det er min gule Sunrise der pryder min header - sammen med hvid Liatris/Lampepudser.Pas på man bliver afhængig :0)

    -----

    Nette....du kan glæde dig.....mine har jeg købt i potter så de er selvfølgelig lidt langt fremme for årstiden :0)

    Pæonen er den skønne "Pink Dawn" én af mine mange silkepæoner.....fantastisk smuk :0)

    -----

    Ina, ja....men inden vi får set os om er det april og anemone tid under bøgetræerne :0)

    -----

    Lea det kan jeg godt forstå....drivhuset var i haven da vi overtog den - og ih hvor har den bragt meget glæde :0)

    -----

    SvarSlet
  8. åååå hvem der bare havde et drivhus til lidt forårsglæder :-)

    SvarSlet
  9. Dejligt at kunne sætte sig i drihuset og nyde lidt forår. Hvor er den smuk "Wihte Splendour" den må jeg have fat i til mit hvide hjørne.
    Annette

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...